ויראלי

אורנה בנאי חוגגת שנתיים של זוגיות: כך בחרה לציין זאת

השתיים שרו ביחד בסרטון שזוגתה עדי כהן העלתה לאינסטגרם שלה: "מי מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, הדלקתי אותך זה מה שחשוב", כהן אמרה לה: "שמעת? שאנחנו שנתיים ביחד"
מערכת ice |  1
אורנה בנאי ועדי כהן (צילום צילום מסך מתוך מחוברים בהוט)
אורנה בנאי שיתפה לא מעט והציגה את חייה באופן גלוי במסגרת עונת העשור של "מחוברים" של HOT. באחד הפרקים, אפילו נראה דיאלוג בין הקומיקאית לבנה על האפשרות שבת זוגה עדי תעבור לגור עמם. בימים אלה, השתיים חוגגות שנתיים של זוגיות.
השתיים שרו ביחד בסרטון שכהן העלתה לאינסטגרם שלה: "מי מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, הדלקתי אותך זה מה שחשוב", כהן אמרה לה: "שמעת? שאנחנו שנתיים ביחד".

בנאי אמרה: "אנחנו חוגגות שנתיים, זה היה בגיא פינס זה עבר לך לאט או מהר?", לאחר מכן השתיים המשיכו לשיר: "שלום עליכם מלכי השלום, מלאכי עליון" ונראו מתקרבות אחת לשנייה באהבה גדולה.
רק לפני חודשיים, בנאי העלתה סרטון מהחופשה בה היא כתבה: "כל כך אוהבת פורט ואותה", בסרטון בנאי אמרה: "אני יודעת שהכוס האחרונה שלך, אבל יש לה טעם של קרם הגנה. מה הסיכוי שבתל אביב זה יקרה? אין סיכוי, מהפה שלי את מוציאה? אין לך לב?", השתיים התבדחו: "הרצחת וגם ירשת?".
 
בסטורי אחרת אומרת עדי: "הים ירד, חיכיתי שהים יירד, אני רוצה לחתור ולקחו לי את הSAP, הפכו אותו למיטת שיזוף", בנאי מצדה העלתה סטורי ובו כתבה: "החברה שלי מאוהבת במשוט".
 
כזכור, במחוברים בנה סיפר: "18 שנה אני חי אורח חיים מאוד ספציפי. יש רק סוג אחד של חיים שאני מכיר. אני ואת, יש לך בנות זוג פה ושם, הן באות פעמיים-שלוש בשבוע, זהו. כל החיים זה מה אני מכיר, לא מכיר משהו אחר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אורנה
    יושר 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום איתה מחר עם אחרת כך זה אצל הלסביות
    סגור