תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 עוקץ את חדשות 12: "חובת צפייה"

שי גולדן במתקפה על ערוצי החדשות המתחרים: "ההתפתלויות בערוץ 12 סביב הפרשנות על המשפט הן לא פחות מחובת צפייה. מצד אחד, פחתו הסיכויים להרשעה בשוחד, אבל לא התגברו הסיכויים לזיכוי; עסקת טיעון עם קלון ירדה מהפרק, לפי סביבת נתניהו, אבל מומלץ לו בכלל, לפי האולפן, ללכת לעסקת טיעון כעת"
מערכת ice |  2
שי גולדן (צילום ערוץ 14)
האמירה של שופטי בית המשפט העליון לפרקליטות המדינה בגין תיק 4000 במשפטי ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיה יהיה להם מסובך להוכיח שמדובר בשוחד, גרמה לסערה גדולה ברשתות החברתיות, כולל ללא מעט אנשי תקשורת.
מגיש ערוץ 14 שי גולדן כתב: "ההתפתלויות בערוץ 12 סביב הפרשנות על המשפט הן לא פחות מחובת צפייה. מצד אחד, פחתו הסיכויים להרשעה בשוחד, אבל לא התגברו הסיכויים לזיכוי; עסקת טיעון עם קלון ירדה מהפרק, לפי סביבת נתניהו, אבל מומלץ לו בכלל, לפי האולפן, ללכת לעסקת טיעון כעת; מרמה והפרת אמונים היא בכלל העבירה החמורה, והשוחד ממילא לא היה על השולחן בעסקת הטיעון שהציע מנדלבליט, אז אין כאן הישג בכלל".

עוד הוא הוסיף: "כמו כן, בימין צוהלים מדי, אבל אם ימשיכו לצהול, המשפט יימשך ואז מי ישורנו; כמו כן, המוטיבציה של מי שהדליף את הסיפור (לברוך קרא מ-13, כן? שהמקור שלו הוא בוודאות מהפרקליטות), היא להפעיל לחץ על מילצ׳ן לתת עדות שתיטיב עם נתניהו; בית המשפט דואג לאינטרס של המדינה וחותר לעסקת טיעון, ועם זאת טובת המדינה היא למצות את המשפט, עד שתהיה עסקת טיעון, כלומר".
לסיום לעג: "ועם זאת יש ראיות חזקות לפרקליטות שייחשפו בכלל בעדות נתניהו ואלוביץ׳. וכן הלאה וכן הלאה וכן הלאה. הקיצר, תוך יומיים חוזרים לנוהל המשפט החמור מתנהל ונתניהו הוא הנאשם ומושחת ובלה בלה בלה. פליק פלאק לאחור, עם בורג, צוקהארא, ונחיתה על העכוז, תוך הנפת ידיים של מי שנחת בכלל על הרגליים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את קרא, גליקמן וכל החבורה לא יבלבלו העובדות. (ל"ת)
    חבורת הבלפנים 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    ברור
    מרים 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שי . כרגיל כל מילה בסלע. אבל הרי השקר הוא נר לרגלי הסמול הם חיים ונושמים ומפגינים שקר ועוד שקר ועוד שקר ועוד ועוד ועוד.בלי השקר אין חיים לסמול !!
    סגור