תקשורת ומדיה

שי גולדן מתפוצץ על בני גנץ: "פושע, נבזי, ציני, מסוכן, מופקר"

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ קרא אתמול לרה"מ נתניהו להיזהר ממלחמת אחים, מה שגרם למגיש תכנית הבוקר של ערוץ 14 להשתולל עליו בשידור: "ירדת לגמרי מהפסים, אתה משחק באש, נהיה מבעית פה אתכם במחנה השמאל"
מערכת ice |  4
שי גולדן (צילום ערוץ 14)
יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ אתמול בנאומו בישיבת הסיעה לרה"מ נתניהו ואמר: "אם תמשיך בדרך שבה אתה הולך - האחריות למלחמת האחים המחרחרת בחברה הישראלית תהיה עליך. אני אומר לך היום באופן הברור ביותר - אתה בחרת בחרפה, ואנחנו נבחר במאבק צודק".
מי שמאוד לא אהב את דברי גנץ הוא מגיש תכנית הבוקר של ערוץ 14 שי גולדן, שניצל את הבמה שלו הבוקר למתקפה בוטה נגד שר הביטחון לשעבר. גולדן, שמרבה לתקוף את גנץ בבוטות מאז התמודד לראשונה בבחירות מול נתניהו, האשים אותו הבוקר כי השימוש במילים "מלחמת אחים" הוא הפקרות.

"אתה משחק משחק מסוכן מאוד", פנה גולדן בדבריו לגנץ, "על מה אתה מדבר? השתגעת לגמרי? איזו מלחמת אחים? אתה רוצה מלחמת אחים? אתה מכניס מלחמת אחים לשיח? ירדת לגמרי מהפסים? על מה אתה מדבר? הרי מילים יוצרות מציאות. למציאות הזאת אתה מייחל? אני בהלם מוחלט מההפקרות שלך. לא תהיה מלחמת אחים, אנחנו לא נילחם בכם ברחובות.
"יהודי לא יישא חרב אל יהודי רק בגלל שמייצרים איזו רפורמה במערכת המשפט", המשיך גולדן. "אני מבין את ההיסטריה הפוליטית של פוסט הבחירות, ואת הצורך בלייצר דרמה ולהיות רלוונטי, ולא לצאת קטן מול לפיד הבטלן שגונב לך את הזרקורים. אבל באמת ירדת מהפסים? מלחמת אחים? על מה אתה מדבר? בגלל עילת הסבירות? סליחה, אבל איבדת את זה לגמרי. מי מכניס לשיח את המילים 'מלחמת אחים'? מי שרוצה שתהיה מלחמת אחים. אמרת שהיא תתרחש בגלל נתניהו ושיזכור שהזהרת אותו. זה מה שאמרת בחוסר אחריות משווע, באופן פושע, באופן נבזי, באופן ציני, באופן מסית, מסוכן, מופקר, חסר כל אחריות.
"אתה משחק באש", המשיך וירה גולדן. "אתה משחרר כאן נמר שאין לדעת כיצד ישתולל. שיהיה לך ברור, הממשלה הזו תמשול. אתה לא תמריד פה ציבור ותכניס לפסיכופתים רעיונות לראש. בימין לא ישאו נשק. לא יילחמו ביהודים. אנחנו לא נילחם בכם, אנחנו פשוט נמשול. תרגיע. מיצינו את המשחק שלכם באש המדינה. מצד אחד זה גורם לנו לגחך, ומצד שני גורם לנו להגיד 'הם לא בסדר שם בשמאל, הם אשכרה יורדים מהפסים'. הפכתם למחנה מלחיץ. מבעית פה אתכם. אלים מאוד באנרגיה. אל תגיד לעולם יותר את המילים 'מלחמת אחים'."
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כן.
    מזיג 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כן למלחמת אזרחים(אחים אנחנו לא)ומי אתה יבחוש בן דומן שתתקוף את בני גנץ.
    סגור
  • 3.
    בני גנץ ארוך כמו שרוך..וטיפש כמו נעל .. לפני שבוע ביקש
    רני גוטליב 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להצטרף לקואליציה..ונתניהו דחה אותו..היום הוא מסית נגד נתניהו ..לכן האיש ארוך כמו שרוך וטיפש כמו נעל .. גנץ אתה תעלה חלודה..וקורי עכביש בקואליציה .. שם מקומך.
    סגור
  • 2.
    הג'ננה של המג'נון גנץ
    YAAKOV 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איפה הסתתרה הג'ננה של גנץ כל השנים? איך לא הבחנו בה?
    סגור
  • 1.
    גנץ
    יעקב 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האיש הזה צריך לעמוד לדין על מרדה והסתה מע ל במת הכנסת איש אכזרי שלא מאמין בדמוקרטיה והכל תחת כסות ממלכתי גנץ לך הבייתה כשלתה ב4 מערכות בחירות הציבור אמר לך את לא הבנתה?
    סגור