טלוויזיה

שי גולדן: "הצבעתי עבור העתיד של הבת שלי"

העיתונאי חשף לאיזו מפלגה העניק את הקול שלו וגם שלח מסר מרגש הקשור לבת שלו, שהתגייסה לצבא
מערכת ice |  3
שי גולדן (צילום ויקיפדיה)
העיתונאי, מגיש ערוץ 14 ופעיל ימין ידוע - שי גולדן, ציין את יום הבחירות בחשבון הפייסבוק של, כאשר זה הוא יום מיוחד מאוד עברו ולא רק בגלל חגיגית הדמוקרטיה. גולדן שיתף את התמונה שלו לצד הבת שלו נועה, שהתגייסה היום (שלישי) לצה"ל וגם את הפתק "מחל" שהשחיל לקלפי, באופן לא מפתיע, כאשר גולדן הוא מתומכיו הבוליטים והקולניים ביותר של בנימין נתניהו ומפלגת ליכוד.
כך כתב העיתונאי: "1. נועה שלי, בבת עיניי, משוש חיי, השמש של עולמי, התגייסה היום. 2. מיד אחרי שמדינת ישראל וצה״ל שאלו אותה לשנתיים הלכתי להצביע עבור ההווה שלה ועבור עתידה, ועבור עתיד המדינה הזאת שאני כל-כך אוהב. 3. כל קול קובע. כל פתק משפיע. אני את שלי עשיתי. 4. עכשיו תורכם. 5. צאו להצביע".
לפני כשלושה שבועות, גולדן היה בין המשתתפים במחאה של עובדי ערוץ 14 מול קריית הממשלה, על העתירה שהגישה מפלגת יש עתיד נגד הערוץ. חוץ מגולדן, היו בהפגנה כמה מהמגישים הבולטים ביותר של הערוץ כמו ינון מגל, יעקב ברדוגו,  אראל סגל, מגי טביבי שהצטרפו לעשרות מעובדי הערוץ.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שי גולדמן
    שמוליק 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה טיפש אתה יכול להיות לקיקן ביביסט אתה מצביע למען כול אנשים מסוכנים כמו סמוטריץ ובן גביר מסכן שכמוך
    סגור
  • 2.
    ואני הצבעתי למען עתיד ילדי ונכדי ללפיד.
    יש ר אלי 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא רוצה שר ביטחון פנים בן גביר שהואשם בטרור. לא רוצה שר ביטחון סמוטריץ' ששירת שנה וכלום כפקיד ומרשה לעצמו לומר שהוא מבין צבא יותר ממח"ט סטנדרטי, חוצפן עלוב. לא רוצה איש מנועם בקואליציה, מפלגה הדוגלת בהנמכת מעמד האישה וכפייה דתית קיצונית. לא רוצה חרדים הדוגלים לאי לימוד לימודי ליבה שמנהיגם אומר מתמטיקה לא עוזרת ושחי על חשבוננו. לא רוצה ראש ממשלה נהנתן חסר מוסר שאשתו ובנו מכתיבים לו את מהלכיו. ועודדדדדדד...
    סגור
  • 1.
    אתה כל כך שונא אותה? למה?
    רינה ארליך 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה היא עשתה לך?
    סגור