תקשורת ומדיה

איילה חסון מיואשת: "עשה לי חמוץ בלב, זה מדאיג"

המגישה והעיתונאית הוותיקה, איילה חסון, הגיבה לסרטון החיילים שתמכו במחבלים מהפיגוע בעלי ודיברו בגנותה של ישראל: "אני חושבת שלפרקליטות הצבאית מגיע פה בוז גדול, מי שלא יטפל בזה בצורה קשה ונוקבת נותן לזה לגיטימציה"
תום נחום |  2
איילה חסון בוכה (צילום צילום מסך מחמש עם שרון גל ברשת)
אחרי ההישג האדיר של נבחרת הנוער של ישראל בתצוגות כדורגל אדירות בדרך למקום השלישי וההיסטורי במונדיאליטו, אליפות העולם עד גיל 20, הנבחרת הצעירה של ישראל תחל הערב (חמישי) את דרכה בגיאורגיה באליפות אירופה עד גיל 21 מול נבחרת גרמניה, במשחק שיועבר בשידור חי בערוץ כאן 11.
מי שתשלם את המחיר, גם היום וגם ביום ראשון הקרוב בעקבות שידור המשחק מול אנגליה וכמו כן, גם ביום רביעי במשחק הסוגר של שלב הבתים מול צ'כיה, היא איילה חסון, כאשר תוכניתה, 'שבע' בכאן 11, תיאלץ לפנות את מקומה על המסך לטובת הנבחרת של גיא לוזון, שתנסה לספק עוד רגע של גאווה לציבור הישראלי אחרי המסע המופלא של אופיר חיים ושחקניו בארגנטינה. חסון אמרה בסיום השידור אתמול: "מחר בערב וגם בראשון ישודרו משחקי כדורגל, אז אנחנו ניפגש שוב רק ביום שני".
במקביל, במהלך שידור התוכנית חסון התייחסה לסערת הסרטון של החיילים שתמכו במחבלים מהפיגוע בעלי ודיברו נגד ישראל ואמרה כך: "מה שהדאיג אותי ועשה לי חמוץ בלב זה לא מה שהחיילים האלה עשו, אלא עצם זה שהדבר הזה קיים, שיש חיילים שחושבים ככה על המדינה. אני חושבת שלפרקליטות הצבאית מגיע פה בוז גדול, מי שלא יטפל בזה בצורה קשה ונוקבת נותן לזה לגיטימציה. יש גם מצוינים ומעולים, לכן אסור לעשות הכללות, לא כל השמאלנים הם ככה, לא כל הביביסטים ככה ולא כל החרדים ככה, אין הכללות, אבל היה פה אירוע שצריך להתייחס אליו״.
על ריבוי המעצרים בימי ההתנתקות ובהפגנות הדרוזים לעומת מדיניות ההכלה בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית בקפלן ובחסימות נתיבי איילון, בתגובה לחבר הכנסת לשעבר, מוסי רז: "אנחנו באים להגיד ומתנגדים כאשר עושים דברים לא בסדר בשני המקרים, אין הפרדה, מי שמגנה בצד אחד ולא מגנה במקרה השני הוא חסר עמוד שדרה מוסרי".
בתוך כך, ביומיים האחרונים חסון חטפה ביקורת קשה ברשתות החברתיות, זאת לאחר שכתבה בטוויטר שלה לאחר הפיגוע בעלי ולקראת שידור תוכניתה, 'שבע' בכאן 11 ביום שלישי, כך: "לכי תכיני ליינאפ לשידור במדינה שלנו, אחרי ארבע אחה"צ נורו היריות פיגוע רצחני. בשבע נהיה במשדר מיוחד כאן 11". 
כאמור, התגובות תקפו את חסון, כאשר בין היתר נכתב: "אנשים נרצחו וכל מה שמעניין אותך זה שהכנת ליינאפ ועבדת לשווא?? מתאים לסוג האנשים כמוך...", "נראה לי שלנפגעים היה אחה"צ יותר מבאס. איזה כתיבה חסרת רגישות וחסרת מודעות", "ציוץ דוחה מגעיל וחסר רגישות" ו-"ולארבע משפחות נהרסו החיים ואת מתלוננת שנהרס לך הליינאפ. אין אפילו טיפה של גבול לבושה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צאי לפנסיה יקל לך על המירמור והתיסכול... (ל"ת)
    גל מועלם 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חיילים נגד המדינה
    יושר 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איילה יקרה זה כלום למה שעומד להיות במלחמה הבאה הם יחבלו בציוד צבאי הם ירצחו חיילים ואזרחים כבר היום פחד לנסוע לדימונה וערד בלילה או על כביש שש בלילה
    סגור