תקשורת ומדיה

בן כספית יוציא המונים לרחובות? "לא יילך ככה, מופרעות"

בן כספית קרא להמונים לצאת לרחובות גם במוצאי שבת הקרובה למחות נגד הממשלה: "מוצ"ש הזו: מכריעה. הם צריכים להבין שזה לא יילך ככה. הם צריכים להבין שאין להם מדינה ואין להם ציבור להמשך המופרעות הזו"
תום נחום |  1
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)

על רקע המצב הבעייתי במדינת ישראל סביב הרפורמה במערכת המשפט, הקיטוב בחברה הישראלית, המצב הכלכלי שנותן אותותיו בעלויות המזנקות של יוקר המחיה והמצב הביטחוני הלא פשוט, כפי שראינו רק לפני יומיים בפיגוע המזעזע בעלי, העיתונאי הוותיק בן כספית, מגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, דורש מהציבור להרים הילוך במאבק נגד ממשלת נתניהו.

כספית צייץ מחדש את ציוצו של חבר הכנסת מטעם 'יש עתיד', ולדימיר בליאק, שכתב: "עימותים בצפון. התפרעויות בשטחים. עלייה ניכרת באירועי הטרור. 300% עלייה ברצחים בחברה הערבית. ייבוש מערכת הבריאות. עיצומי ארגון המורים. 70% ירידה בהשקעות בהייטק. פיחות בשקל. קריסה בבורסה. עלייה של 12% במחירי התחבורה הציבורית. ובמה ממשלת נתניהו תעסוק בשבוע הבא? בקידום מואץ של ההפיכה המשפטית ובפירוק לשכת עורכי הדין. זה כבר לא רק כישלון. זה אובדן מוחלט של שליטה, שמסכן את עתיד המדינה. אנחנו מתקרבים לרגע, בו נצטרך לצאת לרחובות ולהישאר שם, עד שהממשלה המסוכנת הזאת תלך הביתה. אני קורא לכל פטריוט ישראלי במוצאי שבת להגיע למחאה רחבה ועוצמתית. אני אהיה בהפגנה בנתניה. לא נוותר על הבית שלנו. נגן על ישראל יהודית ודמוקרטית".
 

בנוסף, כספית כתב בעצמו כך, תוך שהוא קורא להמונים לצאת לרחובות ולהפגין גם במוצאי שבת הקרובה: "מוצ"ש הזו: מכריעה. הם צריכים להבין שזה לא יילך ככה. הם צריכים להבין שאין להם מדינה ואין להם ציבור להמשך המופרעות הזו".
בתוך כך, שלושה ימים בלבד החזיק השלום הקר בין ינון מגל לבן כספית עד שפיצוץ חדש גרם להם להרוס את השידור והאחרון עזב שוב את השידור בכעס ולא המשיך את התכנית ב-103FM. אמש (רביעי) הוא הסביר מה הוא חושב על השותף שלו ופתח גם פה על ערוץ 14.
בן כספית הגיב וכתב: "יש אחד, עוד לא בן 40, יצחק מירילשוילי, שעשה את רוב הונו ברוסיה, שמממן את התועבה הזו. יושבים שני אנשים באולפן ומבשרים לאומה שמפא"י היא זו שהסיעה את היהודים ברכבות לתאי הגזים באושוויץ. המדינה הזו התחרפנה באופן סופי".

דבריו של כספית הגיעו אחרי שרונן צור כתב בחריפות: ״השמאלנים הפקירו את היהודים בשואה. על הרכבות היה כתוב מפאי״. זה כבר לא ערוץ הסתה 14. זה כבר ערוץ שנאה 14, אנטישמיות ממלכתית. ממומנת בכסף שלנו. מהכיס שלנו. פושעי 14 לדין!".
על השותף שלו שמככב בערוץ 14, כספית צייץ בטוויטר שלו: "ינון מגל, בשיטותיו הידועות, ניסה לסתום לי את הפה אתמול ברדיו 103FM. הוא גם הצליח. לא נתן לי לדבר ונאלצתי לנטוש. זו היתה, לדעתי, הוראה מלמעלה. אבל זה לא עזר. הם הובסו ללא תנאי והם יובסו גם בהמשך. כי הציבור הישראלי התעורר".
 



עוד הוסיף: "אם אתם נתקלים במגל, עדכנו אותו שלא רק שעמית בכר טאטא את העבריין המורשע בחזרה למקום ממנו הגיח, הוא גם בוגר קרן וקסנר! נשבע לכם. וזה עוד לפני הפרסום על המפגש לכאורה בין נתניהו לג'פרי אפשטיין. את זה תספרו ליאיר נתניהו, אם תתקלו בו במיאמי".
 

מגל הגיב לו במהרה: "היי בנצ'וק א. די לבכיינות. לא סתמתי לך את הפה. דיברתי.. ב. די לפארנויה. לא קיבלתי שום "הוראה מלמעלה" ג. די למגלומניה. אין קשר בין זה שנטשת את השידור לבחירות בלשכה [ד. האמת פשוטה: הפורמט לפיו אי אפשר לנהל דיאלוג ושאם חלילה אני אומר משהו אתה מקלל, מיצה את עצמו. די לאלימות"

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן אתה מטורלל
    סימה 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להעמיד לדין את בן על הסתה ופילוג
    סגור