תקשורת ומדיה

בן כספית ישרוד עם ינון מגל? "יש פלוסים ומינוסים"

מגל אמר לחברו אחרי שסיים את חופשתו: "לא פשוט, כל יום קרבות חדשים". כספית טען כי לשבוע חופש היו פלוסים ומינוסים. "המינוסים היו ההצקה בשאלות אם השעו אותי. לפי זה, אין ביקום בן אדם שלא מעורב בתוכנית הזאת, לאיפה שאתה לא הולך"
מערכת ice |  2
ינון מגל, בן כספית (צילום יוטיוב/ 103FM)
אחרי ההיעדרות של בן כספית מהתכנית בשבוע האחרון והחלפתו בחיים לוינסון, ינון מגל וכספית פתחו אמש (ראשון) את השידור ב-103FM בהפגנת געגועים עזים לאחר הנתק שגרם להם שידור לפני כשבוע.
מגל אמר לחברו: "לא פשוט, כל יום קרבות חדשים". כספית טען כי לשבוע חופש היו פלוסים ומינוסים. "המינוסים היו ההצקה בשאלות אם השעו אותי. לפי זה, אין ביקום בן אדם שלא מעורב בתוכנית הזאת, לאיפה שאתה לא הולך". 

מגל מבחינתו תהה: "מה הכיוון שלך הבוקר?" כספית הציע לחברו לתכנית: "אם אפשר היה בכל תוכנית לקבוע שיהיה ריב, אבל שלא תהיה התפוצצות... אבל אי אפשר וזה גם הסוד של התוכנית".
בהמשך השמיע מגל קטע מתוך הפגנה מול השר אופיר אקוניס ברמת אביב. "הוא (מפגין) אומר, 'בשכונה הפלורליסטית שלנו', זה הגיחוך. הוא אומר, 'אנחנו בשכונה פלורליסטית, אבל אנחנו לא רוצים אותך". כספית טען: "אם אפשר היה לנסוע לשביל החלב, גם שם הם היו פוגשים מפגינים שמסבירים להם עם מגפון מה הם חושבים על מה שהם מנסים לעשות פה. אני חושב שזה יפה. הוא יכול לגור איפה שהוא רוצה, הוא ישמע את המחאה של אנשים שמוחים נגדו". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לויאליות של לוינסון לבן כספית
    יוני 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוכנית החלה בחנופה של יינון ללוינסון שזה ענה בחדות כי בן עיתונאי מעולה וחבר !מושג שלא מוכר ליינון שהמשיך להתחנף ללוינסון שהינו חד ומעולה ואמר שהוא כותב טוב מהצד "השמאלי"ונענה שוב כי בן הינו עיתונאי מוערך וחבר והוא לא מתכוון להחליפו כמו שאר משלימי ההכנסה יריב אופנהיימר ושות' והתקיל את. יינון שהיה כבוי ברביעי חמישי כפי שלא שמעתי אותו שנים מזל שיש לו בערב שיעור תורה ותוכנית קומית שם הוא המלך שמלקק יחד עם שאר הפאנל קומיקאים ודוברי ביבי אחרת יעופו אחרי שיושפלו ע"י מנחה תוכנית הרעל בערוץ הדוחה וחד צדדי 14 לא מומלץ לבעלי ראש פתוח שכן לא יבינו אם ארץ נהדרת בגירסת לקק לנתניהו או תוכנית אקטואליה בגרוש השני לוקח בפער לדעתי פורמט גנוב של יציע העיתונות של ערוץ הספורט רק עם רעלודם רע חד צדדי !
    סגור
  • 1.
    כספית הבהמה בלתי נסבל, לך ואל תחזור חתיכת ביוב פתוח (ל"ת)
    אני 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור