תקשורת ומדיה

אמו של החרדי שהותקף באוטובוס חושפת: "בעלי ספג יריקות"

על רקע הסערה באוטובוס בהוד השרון, אמו של הצעיר החרדי, אשר משרת בצה"ל כסרן במילואים, אמו חשפה: "חזרנו בתשובה. הייתי שמאלנית פמיניסטית, בעלי הופיע בפרסומות של מרצ, אנחנו גרים בשינקין, אנחנו הגשר בין העולמות. יש כל כך הרבה דברים שמקרבים בינינו, כואב לי שכל יושבי האוטובוס שתקו"
תום נחום |  2
יונתן אילון הירש (צילום צילום מסך טוויטר)
על רקע הסערה סביב התיעוד מהאוטובוס בהוד השרון, שם צעיר חרדי הותקף על ידי אישה על כך שלא שירת בצבא וחשף בפניה כי הוא סרן במילואים ואחרי שהסרטון המדובר הפך לוויראלי, התגובות לאירוע ממשיכות לזרום, כאשר לאחר הביקורות הקשות נגד אותה אישה מצד אנשי תקשורת רבים, כולל עמית סגלאביעד גליקמן, יותם זמרי, מני אסייג ומגי טביבי, אשת התקשורת הוותיקה ומגישת קשת 12, אופירה אסייג, הראתה בסטורי שלה שאפשר גם אחרת, ועל הדרך - חשפה חבר חדש.
אופירה אסייג העלתה סרטון לסטורי באינסטגרם ובו חשפה את החבר החדש שלה - אברהם פלדמן, בחור חרדי שמתגורר ברמת השרון, כאשר שניהם הראו שיש עוד תקווה ואפשר לחיות כאן במדינת ישראל ביחד, ואפילו עם חיוך על הפנים וברוח טובה: "אני רוצה להכיר לכם חבר חדש שלי, הכרנו היום, תכירו, זה אברהם, אנחנו חברים חדשים, אפשר ללחוץ יד גם? אתם רואים? אנחנו חברים חדשים, אפשר גם אחרת". פלדמן לחץ בשמחה את ידה של אופירה ואמר: "כן, בהחלט אפשר אחרת, אנחנו נשנה את המצב", כאשר על כך אסייג הגיבה: "אמן".

בכיתוב שכתבה לצד אותו סרטון בסטורי שלה באינסטגרם, כתבה אופירה כך: "יש לי חבר חדש, אברהם פלדמן", כאשר בסטורי נוסף כתבה: "נולד במאה שערים וגר ברמת השרון, מסתבר שאפשר גם אחרת. איזה מקסים אתה אברהם".
בתוך כך, עו"ד נורית אילון הירש, אמו של ישראל יונתן אילון הירש, הצעיר החרדי שהותקף באוטובוס, חשפה בשיחה עם יותם זמרי ונועם פתחי ברדיו גלי ישראל (94FM): "אנחנו חזרנו בתשובה. הייתי שמאלנית פמיניסטית, בעלי רוני הופיע בפרסומות של מרצ, אנחנו גרים בשינקין ומתפללים בבית הכנסת של חסידות בעלז. אנחנו הגשר בין העולמות. יש לי שמונה ילדים מתוכם חמישה בנים. בעלי מוהל מוסמך, לא פעם ולא פעמיים כשהוא רץ לבריתות - הוא ספג יריקות״.
 
פתחי אמר: "אני חושב שהסרטון הזה נפלא, הוא בא בהשגחה. זה שהבן שלך ידע לצלם והוא לוחם באמת, כל הרשת מלאה בחיילים שלו שמשבחים אותו. כל הנקודות הללו מתחברים לזעקה אחת: די!", זמרי הוסיף: "בואו נדמיין שהיה מדובר בבחור שלא עשה צבא״.
נורית הוסיפה: ״בדיוק. שימו לב שהבן שלי בסרטון דייק את התהיה שלו ושאל: ׳זה בגלל הכיפה? בגלל החולצה הלבנה?׳. בואו נכיר אחד את השני, יש בינינו כל כך הרבה דברים מקרבים. מה שמאוד כואב לי ממה שקרה באוטובוס זה שכל יושבי האוטובוס שתקו״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חייבים להפרד לישראל ויהודה (ל"ת)
    ניר 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לא חזרתם בתשובה, נפלתם לפירמידה
    המלך עופר המשיח 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 8
    הצטרפתם למגזר שמפרש את התורה בצורה קיצונית ושמעל 70 אחוזים מהילדים שלו מסיימים ללא תעודת בגרות ושבקושי 10 אחוזים ממנו מתגייסים. בקצב הנוכחי -- מעל 6 ילדים למשפחה, עוד 15 שנים, מעל 20 אחוזים מאזרחי ישראל יהיו חרדים ללא תעודת בגרות או יכולת השתכרות סבירה -- כמו מדינות באפריקה. הנכדים יחפשו מזון בפחי הזבל. אם ערך התורה כל כך חשוב שצריך לוותר על כל שאר הערכים -- אז שיקימו בבקשה מדינת השם עם צבא השם ושהתקציבים יהיו נהדרים בעזרת השם. מי שהקים את המדינה זו תנועה ההשכלה. מי שמפרק אותה, זו הקואליציה החרדית הראשונה. קואליציה שמפטרת נשים וממנה גברים במקומן. קואליציה שמקדמת שחיתות ציבורית ופתרונות שלא עומדים במבחן שילטון תקין. בנוסף, העדפות הילודה והחינוך של חרדים מהוות גורם מהותי המשפיע על תחולת העוני באוכלוסייה כולה. זה לא אני אמרתי, זה פורום קוהלת.
    סגור