תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מתרגשת: "הילדים שלי זכו, מעריצים אותו"

אופירה אסייג פרגנה לבעלה ואב ילדיה, גיל מנקין, מבעלי אתר הספורט ONE, לכבוד יום האב הבינלאומי: "הוא אבא מהמם! מה ששלו שלו, הילדים שלי זכו באבא מושלם"
מערכת ice |  7
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אשת התקשורת אופירה אסייג, מגישת אופירה וברקוביץ' בימי שישי בקשת 12 וכמו כן, מגישת 'תוכנית הספורט של ישראל' ברדיו תל אביב 102FM, בחרה לציין את יום האב הבין לאומי ולפרגן לבעלה ולאב ילדיה, גיל מנקין, מבעלי אתר הספורט ONE, בסטורי מיוחד לכבוד המאורע.
אסייג העלתה לסטורי באינסטגרם תמונה של מנקין ביחד עם שלושת ילדיהם, אמלי, אריאל ואייל ועל רקע שירו של מוקי 'ילד של אבא', וכתבה כך בצורה מרגשת: "יום האב הבינ"ל, גילי הוא אבא מהמם! אמלי, אריאל ואייל מעריצים אותו ומה ששלו שלו. הילדים שלי זכו באבא מושלם".

גיל מנקין והילדים (הסטורי של אופירה אסייג)
כל זאת מגיע אחרי המתקפה הקשה של פרשן ערוץ הספורט, רז זהבי, נגד מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אופיר חיים, שהוביל את הנבחרת להישג שיא מדהים עם זכייה במקום השלישי במונדיאליטו, אליפות העולם בכדורגל עד גיל 20, זאת על רקע החיבור המיוחד של חיים עם בנו בעל הצרכים המיוחדים אשר נמצא על הרצף האוטיסטי, אשת התקשורת אופירה אסייג שוחחה עם חיים במהלך שידור 'תוכנית הספורט של ישראל' ב-102FM והצליחה לרגש את מאמן הנבחרת עד דמעות.
אסייג אמרה לחיים כך: "אופיר אני רוצה לומר לך, אני שומעת כל מיני קטרוגים שאתה מדבר יותר מדי על ענייניך האישיים. אז מי שלא מבין מה זה להיות אבא לילד ‘מיוחד’, לא רוצה לחפש אף הגדרה אחרת, אז אני מציעה לו לחשוב פעמיים ולשמור את ההערות שלו לעצמו. אני רוצה לומר לך שאתה אבא מרגש. יש לי חברה שיש לה גם ילד מאוד מיוחד וכל פעם כשאתה מדבר על הבן שלך אנחנו עם דמעות. וזה שאתה מדבר על הבן שלך זאת זכותך. זה נותן לך כוח, אז אני מחבקת אותך עוד יותר".
עוד אמרה אסייג: "תמשיך להיות האבא הכי טוב ותדבר על מה שאתה רוצה, כי הרגישות שלך זה מה שמחבר אותך והופך אותך להיות יותר מיוחד עם שחקני נבחרת ישראל. אני מבקשת ממך אופיר, אל תשתנה. לא בגלל ביקורת של פרשן כזה או עיתונאי אחר. תמשיך לדבר בביטחון על הילדים שלך כי אני חושבת שזה מה שהופך אותך להיות מאמן שהוא חבר וכזה שמוציא משחקני הנבחרת דברים בצורה שאף אחד אחר לא עושה. אל תתרגש ותשים קצוץ על מי שלא מוכן לקבל אותך כמו שאתה ובזכות מה שאתה". 

אופיר חיים התרגש עד דמעות והגיב לדבריה של אסייג בהוקרת תודה בקול חנוק מדמעות: ”תודה אופירה, תודה. זה מרגש אותי מאוד”.
כזכור, הדברים בשיחה המדוברת הגיעו בעקבות הסערה לה גרמו הדברים שנאמרו בתוכנית '5 באוויר', כאשר הפרשן רז זהבי התייחס בזלזול לכך שחיים בוחר להציג לראווה את הקשר המיוחד שלו עם בנו בעל הצרכים המיוחדים: "כל פעם עם הסיפור האישי. כל הזמן להבליט את זה, להראות, לצלם את השיחות עם הילד בציבור זה מוגזם, אתה לא יכול, זה עושה עוול גם לילדים (לשחקנים) שכל הזמן הוא מחליט להיצמד לזה. יש מה שנקרא גבולות, זו נבחרת כדורגל, אתה מבין כמה זה פתטי?".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אופירה (ל"ת)
    אליהו 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • די כבר לשעמם לבזבז'את זמננו
    אוספית 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל יום על אופירה אסייג עוד שטות היא משלמצ שתכתבו עליה ?? יום יום ? את מי היא מעניננת אין לכם לא טעם ולא גבול
    סגור
  • 5.
    משעמם
    ניב 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גברת מיזמן הצייוצים שלך הפסיקו לענין.אז חבל על המאמץ.
    סגור
  • 4.
    בהחלט להתגאות בו
    זאב 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אילולא הוא,שנת לך ן את כל הבמה שאותה ניצלת לזרוע ארס ,ושנאה ונקמנות,היום היית אולי מגיהה בטור הפרסום של מקומון בדימונה.
    סגור
  • 3.
    אוהבים אותך גוטמן
    דניאל 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אוהבים אותך גוטמן
    סגור
  • 2.
    אופירע וברקו-ביץ
    פטיש ברזל 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השמועה היום בגן של הילד שלה שהוא מתנהג בידיוק כמו הומו משחק עם הבובות בגן לבד ! הולך כמו הומו . חחח ממתין לרגע שהגברת כלום תגיד זה הבן שלי אין מה לעשות אני השקיע עליו כבר בכיתה -ז' ניתוח לשינוי המין ! ??????
    סגור
  • 1.
    רק שכחתם לציין
    משה 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שברקוביץ שאל אותה איך הוא בתור בעל אז היא אמרה אבא מהמם בעל פחות
    סגור