תקשורת ומדיה

אופירה וברקוביץ׳ חושפים: האם אתי כרייף תצביע לאפי נוה?

השופטת לשעבר אתי כרייף הגיעה להתארח בתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בקשת 12 וחשפה אחרי שהופעל עליה לחץ מצד אסייג וברקוביץ': "ככל שאני אלך לבחור - אבחר באפי נוה. למה אפי נוה לא אמין? אני לא חושבת שהלשכה צריכה להיות פוליטית"
תום נחום |  1
אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
כאשר הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין נמצאות ממש מעבר לפינה וייערכו ביום שלישי הקרוב, השופטת לשעבר, אתי כרייף, שהייתה מעורבת לכאורה עם המועמד לראשות הלשכה וראש הלשכה לשעבר, עו"ד אפי נוה, בפרשת 'מין תמורת מינוי', הגיעה ביום שישי האחרון לאולפן אופירה וברקוביץ' בקשת 12 וחשפה האם תצביע לנוה בבחירות לראשות הלשכה.
אייל ברקוביץ׳ שאל בצורה ישירה: ״מי את רוצה שינצח? אפי נוה או עמית בכר?״, אתי כרייף ניסתה להתחמק תחילה: ״תשאל אותי קודם אם בכלל אני הולכת להצביע״, ברקוביץ' התעקש: ״מי את רוצה? לא מעניין אותי אם את הולכת להצביע״, כרייף השיבה: ״ואם אני רוצה שהאיש הטוב ביותר ייבחר?״.
ברקוביץ' לא הרפה: "תשובה מתחמקת, נהיית פוליטיקאית? שאלתי מי את רוצה שייבחר?", כאשר כרייף השיבה הפעם: ״אני רוצה שבראש הלשכה יעמוד אדם שישקף את היותי עורכת דין וסנגורית. לשכת עורכי הדין לא צריכה להיות פוליטית. ככל שאני אלך לבחור - אני אבחר באפי נוה. אני לא חושבת שהלשכה צריכה להיות פוליטית״.

אופירה אסייג התערבה בדיון ואמרה: ״אני רואה שקשה לך לתת את התשובה הזאת, אם היו שואלים אותי הייתי עונה איקס או וואי. אפי נוה אמין?״, אתי כרייף גוננה על נוה: ״למה הוא לא אמין?״. ברקוביץ' לעג: ״אמין? אחד שמעביר את חברה שלו בפספורט בביקורת גבולות הוא אמין? וואו איזה אמינות״.
כרייף השיבה: ״ברקו, אתה היית רוצה שהחיים האישיים שלך ייחשפו לעיני כל? הוא מכיר את הצביעות והכוחניות של המערכת, ראש לשכת עורכי הדין צריך להיות בן אדם חזק שייתן קרדיט לציבור שנפגע ולא למערכת האימתנית והרומסת שיכלה לרמוס גם אותך, גם את אופירה, גם אותי, כל אחד, המערכת שנתנה להם את הזכות לפגוע לנו בפרטיות. אחד כזה ישמור עליך כדי שזה לא יקרה״.
ברקוביץ' האשים: ״את לא אובייקטיבית כשזה קשור לאפי. את אובייקטיבית? את היית איתו״. כרייף תקפה בחזרה: ״אתה מאוד אובייקטיבי, מי שחווה דרך הבשר את הכאב הזה יודע, אני רוצה לראות שתביא לי את הטלפון שלך ותיתן לי לשחזר את נפלאות העבר שלך, אני הולכת לפורץ שקיבל חסינות וישחזר את הכל״.
ברקוביץ' לא נרתע, נתן לכרייף את מכשיר הסמארטפון שלו ואמר: ״קחי״, כרייף דרשה: ״תביא את הקוד, תביא את הקוד אל תתחמק״, ברקוביץ': ״הנה כתבתי לך״. אתי כרייף בדקה את הקוד אותו רשם ברקוביץ' על הדף אך לא הצליחה לפתוח את המכשיר והאשימה: ״בוא נראה שזה באמת הקוד…זה לא הקוד, עבדת עליי״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דייייי
    היודע 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירעעעע , כרייף וברקו , את שלושתכם צריך להעיף מהתיקשורת ומכל מקום שנוגע לבני אדם הגונים. שלישיית שקר ותרמית , נמאסתם.
    סגור