תקשורת ומדיה

תמר איש שלום: "זו מכת מדינה שיצאה לחלוטין משליטה"

מגישת הטלוויזיה ביקרה את ראש הממשלה נתניהו לאחר שהפשיעה בחברה הערבית חצתה את 100 הנרצחים כבר במחצית השנה. "הבטחות היו למכביר, אך הפשיעה הלכה והעמיקה"
מערכת ice |  4
תמר איש שלום (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
מגישת מהדורת סוף השבוע של חדשות 13, תמר איש שלום, הקדישה את  המונולוג השבועי שלה למכת הפשיעה בחברה הערבית, שגדלה תחת תקופת שלטונו של נתניהו.
"הפשיעה בחברה הערבית הפכה מנושא חשוב אבל צדדי, למכת מדינה מדממת ובוערת שיצאה לחלוטין משליטה", אמרה איש שלום, אולם לא התייחסה לתהליכים בעולם הפשע בישראל שהובילו לעלייתם של הכנופיות הערביות.
איש שלום הזכירה כי נתניהו הסב את תשומת ליבו מספר פעמים לנושא, והבטיח מספר הבטחות בעניין, עוד בשנת 2012. לאורך השנים הכריז ראש הממשלה על תכניות שונות למעצרים נרחבים ולאיסוף נשק מארגוני הפשע במגזר. 
"הבטחות היו למכביר, אך הפשיעה הלכה והעמיקה", המשיכה איש שלום. היא הציגה את הנתונים שמראים שבתקופה הזו של השנה, שנרצחו כבר 100 קורבנות במגזר, בשנה שעברה המספר היה 35. המגישה סיימה, "הבטחות הן עניין קל, מימוש של הבטחות זה עניין רציני בהרבה, קשה בהרבה, ונדרש עכשיו באופן דחוף".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תמר איש שלום
    נאוה 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה קשור לנתניהו כמה שינאה יש,אני לא מבוחרי נתניהו,למה בשעה כזו להכפיש לסרוע שנאה,אחרי המלחמה תצייצו מה שבא לכם.לא ביקשנו את דעתך תגידי ידשות פעם בדבוע ותשתיקי את דעותיךלאחר נמלחמה
    סגור
  • 2.
    נו באמת תמר?
    רחל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הערבים הורגים אחד את השני בחירה שלהם ותרבות שלהם וחברי הכנסת שלהם מתעסקים בשטיות.עד שהם לא יחליטו אחרת אף אחד לא יכול לעזור להם . החינוך מתחיל בבית.!
    סגור
  • 1.
    טיפשה ומסיתה,מה שייך לנתניהו ?? (ל"ת)
    יעקב ל 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תמר איש שלום
    בתיה 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיפשה היא בטוח לא.דיבור מכן ער יש לביבי סטים
    סגור