תקשורת ומדיה

שלמה קרעי מכריז: המהלך להדחת יו"ר הדואר יצא לדרך

שר התקשורת שיגר מכתב למנכ"ל משרד האוצר שלומי הייזלר, ראש אגף התקציבים יוגב גרדוס והחשב הכללי יהלי רוטנברג, בו הודיע כי הוא מתחיל בהליך שימוע למישאל וקנין
מערכת ice |  1
שלמה קרעי (צילום ויקיפדיה)
לשר התקשורת שלמה קרעי נמאס. מאז שנכנס לתפקידו, השר שם לעצמו למטרה להדיח את יו"ר דואר ישראל, מישאל וקנין, בטענה כי מאז שנכנס לתפקידו רמת השירות התדרדרה בצורה דרמטית וגם בעקבות הסגירה ההמונית של סניפים ברחבי הארץ. גורמים במשרד האוצר התנגדו ועדיין מתנגדים למהלך, מחשש שיפגע בהליך ההפרטה המתקדם בו נמצא הדואר. למרות זאת, קרעי שיגר מכתב למנכ"ל משרד האוצר שלומי הייזלר, ראש אגף התקציבים יוגב גרדוס והחשב הכללי יהלי רוטנברג, בו הודיע כי הוא מתחיל בהליך שימוע לוקנין.
שר התקשרות התייחס לטענות משרד האוצר ואמר: "שר התקשורת הוא השר האחראי על החברה, לפני הפרטתה, במהלך ההפרטה וגם לאחריה. אילולא תקעתם מקלות בגלגלי תהליך השימוע במשך מספר חודשים, היינו יכולים כבר להיות בעיצומו של תהליך ההפרטה, לשביעות רצון כל הצדדים". את התוצאות החיוביות של הדואר ברבעון הראשון של השנה, אחרי שנים של הפסדים, קרעי ייחס לעליית הריבית ולא לשיפור ביצועים, כפי שפורסם בכלכליסט.
השר גם התייחס לאיומי המנכ"ל דוד לירון, שאמר כי יתפטר אם וקנין יודח ואמר: "מדובר במנכ"ל המועל בתפקידו, הנמצא לכאורה בנאמנות אישית ליו"ר דירקטוריון החברה, נאמנות הגוברת על השליחות שקיבל על עצמו ועל חובת הנאמנות שלו כלפי החברה, ומשכך עשה, הרי שמלכתחילה איננו ראוי כלל וכלל לתפקידו". קרעי גם פועל לכך שאף סניף נוסף של הדואר לא ייסגר בלי אישורו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השר קרעי נדרש לאשפוז בכפייה (ל"ת)
    וכיסא חשמלי 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור