תקשורת ומדיה

גלית גוטמן מתנצלת בשידור חי: "על הסגנון יש מה לעבוד"

המגישה חזרה בה מדבריה על הדברים הקשים שאמרה נגד חרדים: "לא הייתי מעלה על דעתי להאשים מגזר שלם. הכי עצוב לי שבתוך המדורה הזאת, שגם ככה המדינה רותחת ויש פה מדינה בתוך מדינה ומחאה באוויר, שהייתי זאת שהיה לה את הגפרור ביד והצלחתי ככה להדליק אותו ואת הסיפור הזה שוב, ואני מתנצלת שאנשים נפגעו ממני"
מערכת ice |  3
גלית גוטמן (צילום מסך קשת 12)
שעת ההתנצלות הגיעה. שבוע אחרי ההשתלחות חסרת הרסן שלה נגד החרדים בטענה כי הם "מוצצי דם", טיעון שהזכיר ללא מעט אנשים רטוריקה מימי השלטון הנאצי בגרמניה, גלית גוטמן פתחה היום (חמישי) את תוכנית הבוקר שלה בקשת 12 בהתנצלות כנה.
גוטמן חזרה בה מדבריה וטענה: "בעקבות דברים שאמרתי והתנצלתי מיד, היה חשוב לי לשבת כאן בכיסא שנאמרו הדברים. אז קודם כל אני מתנצלת מעומק הלב על סגנון הדיבור שלי, על המילים שהשתמשתי בהן. עשו אולי איזה סיבוב כאן כי ישבנו ודיברנו על התקציב וקרן הארנונה, ודיברתי מדם ליבי על עתיד המדינה ועל מה שהולך לבוא לילדים שלנו, דיברתי על הפוליטיקאים ולא על מגזר שלם".

עוד המשיכה: "לא הייתי מעלה על דעתי להאשים מגזר שלם. הכי עצוב לי שבתוך המדורה הזאת, שגם ככה המדינה רותחת ויש פה מדינה בתוך מדינה ומחאה באוויר, שהייתי זאת שהיה לה את הגפרור ביד והצלחתי ככה להדליק אותו ואת הסיפור הזה שוב, ואני מתנצלת שאנשים נפגעו ממני. זה באמת לא בא ממקום כזה זה בא מאהבה גדולה מאוד למדינה, ועל הסגנון יש עוד על מה לעבוד מה שנקרא".
כבר לפני שבוע היא כתבה: ״אני מבקשת להתנצל מעומק הלב אם פגעתי במגזר שלם. אני אוהבת את מדינת ישראל, ומתוך דאגה לעתידה יש לי ביקורת חריפה כלפי נציגי המגזר החרדי בכנסת. הדברים נאמרו בתוך דיון על תקציב הממשלה וקרן הארנונה. אבל אין לי שום כוונה לפגוע בכלל המגזר. אני מתנצלת בפני כל מי שנפגע מהדברים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גלית גוטמן
    קובי 05/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו גלית יילה בדיוק כמו הטייס באלעל תספרי לנו חרטה שאת ממשפחה של ניצולי שואה ואת כמו הטייס מתנצלת רק דבר אחד יש לי להגיד לך את צריכה להיתבייש בגלל מילים כאלה נירצחו 6 מיליון יהודים בשואה אז אז בשמואל מותר להגיד הכול מבקשים סליחה וממשיכים כאילו לא קרה כלום אנחנו לא שוחכים ומי שפוגע ביהודים ולא משנה עים או דתי חרדי חילוני אשכנזי מזרחי האיסטוריה תיזכור אותו
    סגור
  • 2.
    אין על מה להתנצל
    משעמם מהפריפריה 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני לא ראיתי חרדי אחד שהתנצל על זה שהם לא עומדים דום ביום הזיכרון
    סגור
  • 1.
    למי אכפת מה דוגמנית התחתונים לשעבר חושבת או אומרת?
    עמך 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    https://images1.ynet.co.il/picserver5/crop_images/2016/11/17/pp7392259/pp7392259_0_0_650_684_0_large.jpg
    סגור