תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 חושף את הקשיים בחייו: "הכל מוטל בספק"

ניר דבורי, הכתב הצבאי של חדשות 12, פותח את הכל על הקשיים שלו בעבודה, ולקשיים הרבים שמגיעים בעקבות כך בחיי המשפחה שלו: "כל תמיד מוטל בספק, אין משהו מוחלט אצלנו בבית כי החיים מופקעים ממך כל הזמן". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
ניר דבורי (צילום יענקלה קליין)
ניר דבורי, הכתב הצבאי של חדשות 12, יתארח הערב (שלישי) בתוכנית "אנשים" בקשת 12 אצל נסלי ברדה, ובמסגרת הראיון שלו, הוא פותח את הכל בנוגע לקושי שלו בעבודה, ולקשיים הרבים שמגיעים בעקבות כך בחיי המשפחה שלו.
בקטע ששוחרר לפני עליית הפרק הערב, דבורי מספר לנסלי ברדה כי "עלייה באירועים זה עלייה בדריכות שלי". אשתו של דבורי, שמשתתפת גם היא בתוכנית, מספרת: "הכרתי בחור, היה שליח על קטנוע כשהכרנו. זה לא מה שאתם מכירים היום, לא הכרתי את ניר המפורסם. הכל תמיד מוטל בספק, אין משהו מוחלט אצלנו בבית כי החיים מופקעים ממך כל הזמן, והיו רגעים שכעסתי, ואיכשהו זה חוזר ומתייצב, גם הלא נורמלי הופך בסוף להיות נורמלי".
בהמשך, נסלי ברדה שואלת את דבורי: "יהיה לך פסח בפסח הקרוב?", דבורי משיב על כך: "חשבנו אולי חו"ל או משהו, אבל לא, לא יקרה. זה ברור לי שבמציאות הזו, אנחנו כבר יודעים שאנחנו פה. זה גם משנה את כל התוכניות של הבית".   
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה