תקשורת ומדיה

אילנית לוי נשברת: "סכין בלב שפילחה לי את הנשמה"

מנחת הטלוויזיה והדוגמנית הצטרפה לאלפים שהביעו תנחומים עם היוודע דבר מותו של אור אשכר שנפצע אנושות בפיגוע בדיזינגוף לפני 11 ימים
מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום יניב אדרי)
סוף עצוב: 11 ימים לאחר שנפצע אנושות בפיגוע בדיזינגוף, אור אשכר הלך לעולמו והותיר אחריו תהום עמוקה של שבר ולבבות מרוסקים. במשך ימים ארוכים התפללו מאות אלפים מתושבי המדינה להחלמתו ביניהם גם לא מעט ידוענים בביצה, שעם דבר מותו מיהרו לרשתות החברתיות לחלוק ולשתף בכאבם.
"כמו סכין בלב שפילחה לי את הנשמה", כתבה בעצב אילנית לוי בסטורי ששיתפה. "לא יכולה לזוז מעצב. יהי זכרך ברוך אור. אין מילים לנחמה למשפחתו ולבת זוגו".
"אחד הפוסטים היותר עצובים שנתקלתי בהם מהיום שפתחתי אינסטגרם אני חושבת והיו הרבה במדינה הזו", הוסיפה בר כהן. "וכן גם כי הוא הכיר והיא (הבלוגרית ליקי מנחם בת זוגו של אשכר ז"ל) הכירה את אהבת חייה. כך זה הרגיש, וזה נגע לי במקום הכי רגיש שלי. שה' יקום דמך אור. המון אנשים התפללו עליך, תנוח על משכבך בשלום. 
"נאמר בספר איוב: "השם נתן, השם לקח. יהי שם השם מבורך", הוסיף בן זוגה של כהן אליאב טעטי. "די איזה עצוב", כתבה אנה ארונוב. "נקרע לי הלב. הייתה בי תקווה שיתגבר", הוסיפה אביבה תבורי. "מהרגעים האלה שפשוט אין מה להגיד. הלב נקרע. ליבי עם המשפחה הקרובים וליקוש. תהיו חזקים, מאוחדים. שולחת תנחומים גדולים גדולים", הוסיפה גם רומי גיאור.
"הלב נשבר. מחבקת ומחזקת אותך ואת המשפחה", הוסיפה אדווה דדון כשהיא מתייגת את בת זוגו של אשכר ז"ל.
"הלב נקרע", כתבה שי מיקה. "כל כך כואב לי. איזה בחור ה׳ ישמור. המשפחה, הבת זוג, כל האנשים שאוהבים אותך. כמה קשה יהיה להם בלעדיך עכשיו? סיוט פשוט סיוט. כמה קשה לחיות במדינה הזאת. די". "איזה בחור. השם יקום את דמו. יהי זכרו ברוך", הוסיף יוצא האח הגדול לשעבר יוסי אורפלי.
"איזה עולם אכזר", זעקה בזעם רוסלנה רודינה."פשוט לא פייר. לא פייר שאנשים סתם הולכים.ככה לא פייר שמתייחסים לחיי אדם בצורה הזו", כתבה ודרשה לסיום: "תתחילו לתת עונשים שאין סיכוי לשיקום מהם לכל המחבלים החארות האלה. שישרפו אמן בגיהנום", איחלה. באיזו מדינה אנחנו חיים. לשרוף אותם את כל הרוצחים האלה", דרשה.
גם ראש הממשלה ונשיא המדינה יצחק הרצוג הצטרפו למספידים. "קיווינו והתפללנו. לצערנו, אור אשכר שנפצע בפיגוע בתל אביב, נפטר היום מפצעיו. הלב נשבר. אני שולח את תנחומיי למשפחתו ולחבריו. יהי זכרו ברוך"", כתב נתניהו. "הלב נקרע ממותו של אור אשכר שנפצע אנושות בפיגוע בדיזינגוף. לפני מספר ימים שוחחתי עם אמו האמיצה ויחד עם כל עם ישראל התפללתי להחלמתו. שולח תנחומים למשפחתו, בת זוגו ואוהביו בשעה קשה זו. יהי זכרו ברוך", הוסיף גם הרצוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה