ויראלי

מור ממן הפסידה מיליונים: "אין לי מספיק שכל להבין למה"

מלכת היופי בעבר ואשת העסקים בהווה, שיתפה את עוקביה בעסקת מיליונים שנפלה וכיצד האמונה באלוהים סייעה לה להתגבר על הכאב: "ככה בחרת וזה הכי טוב עבורי"
מערכת ice |  1
מור ממן (צילום אינסטגרם/ מור ממן)
מור ממן היא לא רק מלכת יופי במיל' ואשת עסקים עם אימפריית ביוטי משגשגת בהווה, היא גם מקפידה לנהל אורח חיים של שמירת מצוות והתחזקות בשנים האחרונות ומרבה לשתף את מאות אלפי עוקביה בכמה כוח האמונה מעניקה לה בחייה גם ובעיקר בזמנים קשים.
אתמול (שבת) ממן התיישבה עם צאת השבת לנוהל הקבוע של סשן שאלות ותשובות ארוך עם 158 אלף עוקביה באינסטגרם, ובין שאלות על זוגיות, הערכה עצמית ולימודי NLP, היא שיתפה גם בשאלה על אמונתה והמבחנים שהיא ניצבת למולם כחלק מאורח החיים המאמין שבחרה לנהל.

"השיחה השבועית שלנו", נפתח הסטורי ולאחריו צילום מסך של השאלה: "יש לך מבחנים באמונה מול השם ? איך אומרים תודה גם כשקשה?", נשאלה ממן שלא היססה לשתף בנפילה עסקית לא פשוטה שהייתה לה וכיצד האמונה שלה סייעה לה להתגבר על המשבר שהיה יכול להיווצר.
"ברור", כתבה לעוקבת הסקרנית. "ביום רביעי האחרון נפלה לי עסקה שעבדתי עליה חצי שנה על 2.3 מיליון שקל", חשפה והודתה: "זה ריסק אותי. באותו יום הייתי על הפנים .כאב לי כי עבדתי על זה ממש", הוסיפה ואז סיפרה כיצד בחרה להתמודד עם המכה הלא פשוטה שניחתה עליה.
"התעוררתי יום למחרת ואמרתי להשם 'אין לי מספיק שכל כדי להבין למה זה קרה', חשפה את הדיאלוג הפנימי שניהלה עם אלוהים בניסיון לעכל את המהלומה שחוותה וסיכמה: "כשנגמר השכל מתחילה האמונה. ככה בחרת ? זה הכי טוב עבורי וזה תקף להכל בחיים. השם נתן, השם לקח, יהיה שם השם מבורך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשת חיל
    עוז 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את צדיקה ה' יברך אותך בכל אמן בהצלחה
    סגור