תקשורת ומדיה

עדי אשכנזי תחת חרם? "תגובות מזעזעות, אני בוכה, הלב נקרע"

הקומיקאית טוענת שהעובדה שהיא משתתפת במחאות נגד הרפורמה המשפטית מביאות לפגיעה בה: "זה ממש מעליב וזה סוגר לי על הלב. יש מעטים שכותבים: 'אהבתי אותך אבל אני מפסיקה לראות אותך עכשיו'. זה מכווץ אותי ברמות שאין לתאר, למה אין פתיחות גם לאחר?"
מערכת ice |  2
עדי אשכנזי (צילום שי פרנקו)
לא מעט אמנים הצטרפו למחאה בישראל נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט בשבועות האחרונים, כשאחת מהם היא הקומיקאית עדי אשכנזי שבחרה גם כן לנקוט עמדה, והיא מקפידה להשתתף בהפגנות כשהיא טוענת "חשוב לעשו שינוי". אלא, שהקהל הרבה פחות סלחן.
אשכנזי סיפרה בראיון ל"גיא פינס" על התחושות שלה לגבי מה שקורה במדינה: "אני מרגישה שהדברים מגיעים למצב קיצון, אני מקווה מאוד שזה יתפוצץ ויגרום לשבת ולאזן את הדברים חזרה. יש מקום לשינויים, אבל חייבים לשמור על השפיות ועל הארץ שלנו, אנחנו מדינה דמוקרטית".

התגובות שקיבלה: "התגובות המזעזעות שאני מקבלת מהצד השני קשות, למרות שכולנו באותו הצד, האמת, אני ממש בוכה מהדברים האלה וזה קורע לי את הלב. בחלקם אני רואה שיש את הרוע להגיד: 'לא, לא תהיה לך דעה שונה משלי'. זה ממש מעליב וזה סוגר לי על הלב. יש מעטים שכותבים: 'אהבתי אותך אבל אני מפסיקה לראות אותך עכשיו'. זה מכווץ אותי ברמות שאין לתאר, למה אין פתיחות גם לאחר?".
דעתה על החשיבות של הבעת הדעות מצד אמנים בישראל: "אני לא יודעת אם צריך לפנות לאומנים כדי שיביעו דעה, אבל אני חושבת שזה צו המוסר, לא פוליטיקה. זו הזדמנות שאסור לנו לפספס".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה זה למה אין פתיחות לאחר? אתם תמכתם בחרם על מיליון ליכ
    אסף 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה למה אין פתיחות לאחר? אתם תמכתם בחרם על מיליון ליכודניקים 5 מערכות בחירות!!
    סגור
  • 1.
    תבקשי מ"חם צוואר " אהוד ברק כסף..הוא הפך מיליארדר
    רני 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הקיבוצניק התפרן הפך מיליארדר..סוחר נשק שעליו אמר אולמרט כי הוא מקבל שוחד של מאות מיליוני דולר מעסקאות נשק מפוקפקות !! בושה..
    סגור