תקשורת ומדיה

סדקים בקבוצת 'מוזיקאים למען דמוקרטיה': מדוע יוסי גיספן צונזר?

לאחר שהיוצר כתב: "אינני מסכים לנצל את המוזיקאים לצורך מאבק פוליטי של צד כזה או אחר, נגד ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי", החליטו מנהלי הקבוצה לחסום את התגובות בקבוצה שיהיו מוגבלות אך ורק למנהלים. גם רן בוקר ביקר את המהלך: "הופ, הקבוצה ננעלה כך שרק מנהלים יוכלו לכתוב בה. אחלה דמוקרטיה"
מערכת ice |  3
יוסי גיספן (צילום יוסי אלוני)
אחרי הפארסה הגדולה בקבוצת 'מוזיקאים למען דמוקרטיה' שלכאורה המארגנים לא הכניסו אמנים כמו עדן בן זקן, מרגול, זהבה בן וכו' כפי שהציעה מירי מסיקה משום שלא היו להם את מספרי הטלפון, כעת מגיעה פארסה קטנה לא פחות שאולי מעידה על הסדק בתוך הקבוצה שבה לא כולם כנראה חושבים אותו הדבר לגבי הממשלה.
יוסי גיספן, מהיוצרים החשובים והמוערכים בישראל, כתב: "פשוט לא יאמן!!! קבוצה בשם "מוזיקאים למען דמוקרטיה", מגייסת חתימות ותמיכה בעצומה, לכאורה נגד סגירת תאגיד השידור הציבורי".

עוד הוסיף: "קראתי את ההצהרה אותה הם מפיצים ונדהמתי לגלות, שמדובר בעצם בהסוואה לשאר המסרים, בהם הם מאשימים את הממשלה ב"ניסיון לחולל הפיכה משטרית וריקון הדמוקרטיה הישראלית מתוכן". אם לא די בכך, הם חותמים "במוצ"ש הקרוב, נגיע רבים להפגנת הענק ברחוב קפלן בת"א" די לתכסיסנות".
לסיום כתב: "אני נגד סגירת התאגיד, אך לגמרי בעד לתקן ליקויים (במידה וקיימים) ולהביא לאיזון בתכנים באופן המשקף ונותן מענה לכלל הציבור. יחד עם זאת, בשום אופן אינני מסכים לנצל את המוזיקאים לצורך מאבק פוליטי של צד כזה או אחר, נגד ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי".
בתגובה לכך, החליטו מנהלי הקבוצה לחסום את התגובות בקבוצה שיהיו מוגבלות אך ורק למנהלים. גם רן בוקר ביקר את המהלך: "הופ, הקבוצה ננעלה כך שרק מנהלים יוכלו לכתוב בה. אחלה דמוקרטיה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מוזיקאיים בינוניים ומטה.
    שאול 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוזיקאים בינוניים ומטה! באמת, לא מהשדרה הראשונה ורובם בכלל לא מוכרים! אז תמשיכו להפגין עם עצמכם! ודרך אגב, תודה שפרסמתם את שמכם, כדי שנכיר טוב יותר להמשך ??
    סגור
  • 2.
    לא צריך לנחש מי המנהלים.
    גלעד 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככה זה בשמאל תאמר משהו שהוא בניגוד לקו המחשבה המרכזי והופ חוסמים אותך ,מעיפים אותך ((גדי טאוב) ,מצנזרים אותך,מהדים אותך,מכפישים אותך,מכסחים אותך ,זה השמאל הנאור ,הפלורליסטי,חופש זיבוי ,דמוקטטורה במיטבה,אליטנסטיות,נאורות,בקיצור מרטא ברטא בשקל בצרפתית קאלאם פאדי אל תאמינו לאף אחד מהשמאל כי כולם צבועים,מתחסדים,קנאים,מונעים משנאה עיוורת,רלב''ים במיטבם וכל השאר שטויות ,
    סגור
  • 1.
    לא כולם חייבים להיות בדיוק באותן דעות.
    ש 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שתומך במהפכה השלטונית וגם בתאגיד, שיכתוב עצומה נוספת בחרוזים עם הרכב של שורה שחוזרת על עצמה. בטוח שימצא חברים לדרך.
    סגור