בארץ

נינט, ריטה ועוד 200 מוזיקאים חתמו על עצומה נגד הממשלה

מעל 200 אמנים חתמו על עצומה נגד סגירת תאגיד השידור: "מהדברים הטובים ביותר שקרו בתרבות הישראלית בעשור האחרון"
מערכת ice |  4
נינט טייב (צילום פייסבוק/ נינט טייב)
יותר מ-200 יוצרים ומוזיקאים חתמו היום (חמישי) על עצומה נגד סגירת תאגיד השידור הציבורי. "לא במקרה מי שמנסה לחולל הפיכה משטרית ולרוקן את הדמוקרטיה מתוכן בחר לו את חיסול השידור הציבורי כאחת ממטרותיו הראשונות". נכתב במכתב, כאשר החותמים גם הודיעו כי "רבים מהם" מתכוונים להגיע להפגנה הקרובה במוצאי שבת ברח' קפלן בתל אביב.
בין האמנים הוותיקים שחתמו על העצומה ונכנסו לקבוצת "מוזיקאים למען הדמוקרטיה", ניתן למצוא את שלום חנוך, קובי אשרת, מיקי גבריאלוב, חנן יובל, יזהר אשדות, ברי סחרוף, אהוד בנאי, מרגלית צנעני, יעקב גלעד, יענקל'ה רוטבליט, יהודה עדר, יהודית רביץ, דני סנדרסון, יוני רכטר, יהודה פוליקר, דויד ברוזה סי היימן ואקרדי דוכין.
עוד חתמו: ריטה, נינט, אבי אוחיון, רביד פלוטניק, דנה ברגר, שלומי שבן, מאור כהן, אחינעם ניני, יהלי סובול, שי צברי, שי המבר, אוהד חיטמן, ג'ימבו ג'יי, פיטר רוט, דורון טלמון, תומר יוסף, מוקי, מרינה מקסימיליאן, אלישע בנאי, מירי מסיקה, ירמי קפלן אפרת גוש ועוד.
בנוסף, מספר להקות חתמו על עצומה בשם כל הלהקה כמו תיסלם, אתניקס, הדג נחש ואפילו נוער שוליים. הרכב שאולי חלק בדעתו לגבי העצומה הן האחיות כרקוקלי, כאשר טלי כרקוקלי חתומה שם ואחותה לירון לא. 
מירי מסיקה גרמה לסערה ברשת לאחר שהתלוננה בקבוצת הוואטסאפ של המוזיקאים כי לא יצרו קשר עם זמרים ים-תיכוניים לחתום על העצומה. "סליחה שאני שואלת. האם יש כאן אמן מזרחי אחד? מרגול? עומר אדם? שרית חדד זהבה בן עדן חסון. האם העצומה הגיעה אליהם". כך פרסם רן בוקר ב-ynet.
התשובה שקיבלה הייתה "אין לנו טלפונים שלהם". לאחר מכן נוצר קשר עם מרגול שחתמה על העצומה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בטח יחתמו
    אדר 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יחתמו המצב שלהם יהיה על הקרשים
    סגור
  • 2.
    מחאת מפני הזבל לא נשמעת
    YAAKOV 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה שבטוח שאלו שמפנים גם את הזבל שלהם במשאיות הזבל לא ימהרו להביע מחאה כלשהיא.
    סגור
  • 1.
    השמאל הפסידו,שורפים את המועדון=המדינה. (ל"ת)
    השמאל משמיד המדינה 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • שמאלנים תירגעו הימין זה רוב העם
    אזרחים שמתבישים בכם 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמאלנים איכס אינטרסנטים שלא מענין אתכם כלום רק מה יצא לכם מזה דואגים לתחת שלכם דורכים על מי שלא מזדהה אתכם חסרי בושה מתנשאים מי זאת בכלל מי זו בכלל נינט טייב ומי זו מסיקה וניני שלא חייה במדינה לא יעזור לכם אתם תיתישרו דרך השילטון שחזר בגדול בטלנים תלכו לעבוד נירפים אתם תתעוררו השילטון החדש נבחר כחוק מי אלו דג נחש
    סגור