תקשורת ומדיה

חברת הכנסת לא הורשתה להיכנס לפסטיבל בגלל דגל ישראל

חברת הכנסת אורנה שטרקמן סורבה להיכנס לפסטיבל סוכות בעיר מודיעין והסיבה מוזרה. על פי גורמי האבטחה במקום נמסר לה שאסור לה להיכנס עם דגלי ישראל אותם החזיקה
מערכת ice |  1
אורנה שטרקמן (צילום פלאש 90)
כתב הכנסת של "ישראל היום" פרסם אמש (חמישי) כי חברת הכנסת אורנה שטרקמן מטעם מפלגת ימינה לא הורשתה להיכנס לפסטיבל סוכות בעיר מודיעין. הסיבה בגינה היא סורבה על ידי האבטחה היא הנחיה שאסור להיכנס לאירוע עם דגל מכל סוג שהוא.
שטרקמן הגיעה חמושה בדגלי ישראל ולכן כניסתה נמנעה. בסרטון שפורסם על ידי אחד מעוזריה הוא מדבר על זה שרק לאחר שהפעילה את חסינותה כחברת כנסת המאבטחים אישרו לה להיכנס.

אז בטח שאלתם את עצמכם – מי זו בכלל אורנה שטרקמן? מדובר בחברת הכנסת הטרייה ביותר בכנסת והיא נכנסה לתפקידה ב-13 בספטמבר, כלומר לפני חודש. היא מכהנת מטעם מפלגת ימינה בה דורגה במקום ה-14 ולאחר התפטרותה של עידית סימלן החלה לכהן כחברת כנסת.
בבחירות לכנסת ה-25 היא שובצה במקום השישי ברשימת הבית היהודי שנכון לסקרים האחרונים כלל לא עוברת את אחוז החסימה ונראה כי הכהונה שלה תהיה קצרה ביותר. עם כניסתה לכנסת היא זכתה לביקורת בעירה נהריה וזאת מכיוון שנטשה את תפקידה כיו"ר האופוזיציה בעיר בשביל תפקיד שאמור להסתיים בקרוב.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התחלנו להתבייש בזהות שלנו??????????? (ל"ת)
    אורח 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור