כסף וצרכנות

המחסור במוצרי החלב צפוי להימשך גם אחרי חג הסוכות

החגים עומדים להסתיים ואיתם גם המחסור במוצרי חלב ועוף טרי. בעוד המחסור בעוף טרי אמור להסתיים עד שבוע הבא, במוצרי החלב המחסור יימשך עוד תקופה
מערכת ice |  5
מוצרי חלב (צילום Magma Images)
ככל הנראה כאשר הלכתם לסופר בשבועיים האחרונים, ופניתם לאזור מוצרי החלב גיליתם כי הקוטג' האהוב חסר, אין את הגבינה הלבנה שאתם מחפשים או את החלב המבוקש. כך גם קרה כאשר פניתם למחלקת הבשר ברצונכם לרכוש עוף טרי. מדוע זה קורה? ולמה השנה דווקא זה מורגש הרבה יותר?
על פי כללי הכשרות, חלב גולמי לא ניתן לעיבוד בימי חג ובסופי ששבוע. השנה, החגים "נפלו" על ימי אמצע השבוע מה שגרם לך שכמות ימי העבודה הצטמצמה משמעותית ולא ניתן היה לייצר מספיק ממוצרי החלב המבוקשים וכך נוצר המחסור.

שבוע הבא החגים אמורים להסתיים ובעוד המחסור בעופות טריים צפוי להגיע לסיומו כבר בסוף השבוע הבא, אצל מוצרי החלב, שם תהליך הייצור ארוך יותר, המחסור ימשך עוד מספר שבועות. "הביקוש לחלב גדול פי שלושה מההיצע", כך סיפר בכיר באחת מרשתות השיווק. מכיוון שחיי המדף של החלב קצרים, לא ניתן היה ליצור מלאי עודף כדי לא להגיע למצב בו נזרקים לא מעט ממוצרי החלב שתוקפם יפוג.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תודה רבה לך רמי לוי, נסתפק במוצרים
    נגד יוקר המחיה 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרים, כפי שאצלך, כולנו צריכים להיות מאוחדים, ולרסק את המונופול ,אל תהיו פריירים
    סגור
  • 4.
    הציבור מצביע קומוניזם ולכן הציבור ישלם
    להפיל את הקומוניזם 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערוצי התקשורת מדקלמים פרופגנדה של המועצות הסובייטיות. אולי על רוב העם אפשר לעבוד, אבל כל אדם בע ידע בסיסי מבין שמדובר בשקרים. שקרים שלא עומדים בקנה אחד עם התיאוריות הכלכליות הבסיסיות ביותר. במשק חופשי, ההיצע והביקוש מאוזנים באופן חופשי. עלייה בביקוש גורמת לעלייה בייצור ולהיפך. פה גם אין עלייה משמעותית בביקוש, אלא ירידה משמעותית בהיצע. ברגע שהשווקים חסומים ליבוא, ובשוק המקומי מפסיקים לייצר, אז יש מחסור. פשוט מאוד. כל התירוצים וסיפורי הסבתא של ארגוני הטרור הכלכלי לא רלוונטיים למציאות, וחסרי ביסוס מקצועי. ארגונים אלו אחראים ליוקר מחייה גבוה של עשרות עד מאות אחוזים, מחסור תדיר במוצרים, ופגיעה אנושה ברמת החיים ובאוכלוסיות חלשות בפרט. לארגונים אלו אין מקום בחברה וכלכלה מתוקנת. לעסק שאינו מספק תועלת לחברה ולכלכלה, אין זכות קיום.
    סגור
  • 3.
    מחסור בחלב ובעופות
    אני 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למערכת,אין צורך לזרוע בהלה בציבור!!חסר פה משהו או שם לא חסר מזון,אס אין קוטג 9% ,היה 5%, וכו,אתמול בערב נגמרו השניצלים ברשת מסוימת כי אנשין מבהלת:"היהיה חוסר ב.." קנו יותר ממש שצריכים.היום בבוקר הביאו. היו ביצים קמח ירקות פירות שמן גבינות ועוד הכל בסדר,תנו לאזרחים רוגע גשמי,יש בעיות יותר רציניות,פיגועים תאונות וכו..כן גם קורונה!!
    סגור
  • 2.
    שנה שעברה אמרו בגלל הקורונה … (ל"ת)
    שרי 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מה עשו עם החלב שאסור לעבד?
    שולה 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את הפרות חייבים לחלוב גם בערבי שבת וחג וגם בשבת ובחג. אז מה עשו עם החלב?נ
    סגור