ויראלי
שוב תאלץ לשלם? מתארגנת תביעה ייצוגית כנגד 'גט טקסי'
לאחר התביעה הייצוגית שספגה חברת 'גט טקסי' בשנה האחרונה בה היא נאלצה לשלם כ-12 מיליון שקלים ללקוחות החברה, כעת, מתארגנת תביעה ייצוגית חדשה כנגד החברה, והפעם, בשל דמי הביטול שנאלצים לשלם הלקוחות

למשפיענית הרשת אדוה זנו נמאס מהתנהגות נהגי מוניות, שגורמים לנו לשלם דמי ביטול בסך 12 שקלים - רק כי הם עצמם לא הגיעו. היא שיתפה את עוקביה בסרטון שכבר הגיע למעלה מ-150 אלף צפיות בטיקטוק, במקרה שקרה עם אחד הנהגים ולטענתה הוא לא הראשון. כעת, החלה לאסוף מקרים דומים מלקוחות במטרה לפתוח בתביעה ייצוגית כנגד חברת Gett.
במקרה שאותו משתפת, מספרת זנו כי היא הזמינה מונית ולאחר כמה דקות באופן מפתיע, הנהג לא מגיע וכאשר היא מנסה לברר היכן ולהתקשר אליו, הוא מבקש ממנה לבטל את הנסיעה. כשמבטלים נסיעה באפליקציית 'גט טקסי', לקוחות החברה נאלצים לשלם דמי ביטול על סך של 12 שקלים. כעת, היא מנסה לארגן יחד עם אנשים נוספים תביעה ייצוגית כנגד חברת הזמנת המוניות.
בראיון שערכה לשרי שיין מ-mako אדוה מספרת: "זה הרבה מעבר לתביעה ייצוגית. יש פה מערב פרוע ומונופול ואני לא אתן לזה להימשך". במהלך הראיון היא מספרת על מקרה נוסף שקרה לאביה: "אנחנו עוברים התעללות והסיפור האמיתי פה הוא לא אנשים כמוני אלא חסרי הישע, כמו אבא שלי, שנהג מונית מוריד אותו באמצע כביש מהיר עם הליכון כי הוא ביקש שיעצור לו כדי שיוכל ללכת להשתין. הגיעו לפתחי סיפורים שממש קשה לי להכיל".
Watch on TikTok
בראיון שערכה לשרי שיין מ-mako אדוה מספרת: "זה הרבה מעבר לתביעה ייצוגית. יש פה מערב פרוע ומונופול ואני לא אתן לזה להימשך". במהלך הראיון היא מספרת על מקרה נוסף שקרה לאביה: "אנחנו עוברים התעללות והסיפור האמיתי פה הוא לא אנשים כמוני אלא חסרי הישע, כמו אבא שלי, שנהג מונית מוריד אותו באמצע כביש מהיר עם הליכון כי הוא ביקש שיעצור לו כדי שיוכל ללכת להשתין. הגיעו לפתחי סיפורים שממש קשה לי להכיל".
אדוה מדגישה: "אני זרקתי גפרור, סיפרתי את הסיפור, ומאז הכל נפתח", היא מוסיפה. "אני גרה באזור שמוניות לא רוצות להגיע אליו לנסיעות קצרות, לא משתלם להן. אז הן עושות את התרגיל של הביטול. כל החיובי ויזה שלי זה ביטולים". אדווה לא מתכוונת לוותר ופתחה קבוצה בפייסבוק בשם "לא שותקים לעוול בכבישים" שם אנשים משתפים את סיפורם.
עוד ב-
מחברת Gett נמסר למאקו: "השימוש באפליקציית Gett הוא ללא תשלום, למעט מקרים של ביטולי הזמנות המוגדרים כשימוש לרעה באפליקציה בהתאם למדיניות השירות. מנגנון זה פותח במטרה לצמצם ביטולים מיותרים הפוגעים בנהגים ובזמינות המוניות לכלל הציבור. כשהנהג הוא זה שמבטל את ההזמנה, הלקוח אינו מחויב בתשלום כלשהו. חשוב לציין כי אנו רואים בחומרה התנהגויות פסולות מצד נהגים, כמו אי-הגעה ללא הודעה או סירוב להסיע אנשים עם מוגבלויות - התנהגויות המנוגדות להתחייבויות הנהג כלפי Gett. לקוחותינו יכולים לפנות בקלות לשירות הלקוחות דרך הצ'אט באפליקציה לטיפול מיידי בתלונות ולקבלת זיכוי במקרים המתאימים, ובמקביל ניתן לפנות גם למשרד התחבורה, הגוף המפקח על נהגי המוניות בישראל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה