רכב

גט טקסי תפצה את הנוסעים בישראל ב-12 מיליון שקל: גם לכם מגיע?

חברת המוניות גט טקסי תעניק למשתמשי האפליקציה שלה בישראל פיצויים בסך של 12 מיליון שקל, זאת לאחר הסדר פשרה שהושג בנוגע לתביעה ייצוגית שהוגשה ב-2017. כל משתמשי האפליקציה שעלו על מונית עם החברה בין השנים 2014 ועד 2019 יקבלו זיכוי של 6.69 שקל שיעבור ישירות לחשבונם
מערכת ice | 
תקלה באפליקציית Gett (צילום freepik, פלאש 90/ מרים אלסטר)
חברת המוניות גט טקסי תעניק למשתמשי האפליקציה שלה בישראל פיצויים בסך של 12 מיליון שקל, זאת לאחר שבית המשפט המחוזי מרכז אישר לאחרונה את התיקונים בנוגע לפשרה שכבר אושרה על ידי בית המשפט בתחילת השנה, אך בה כאמור בוצעו עוד תיקונים קלים וכעת התביעה הייצוגית שנמשכת מזה כ-7 שנים הגיעה סוף סוף לסיומה.
התובעים טענו כי החברה עברה על התקנון שקבע משרד התחבורה, במסגרתו החברה הייתה צריכה לקחת מחיר מסוים לנסיעות בין עירוניות, אך מי שהזמין מונית מאפליקציית גט טקסי, לא יכול היה ליהנות מהמחירון הקבוע בחוק, אלא רק ממחיר לפי מונה, ובכך עברה עברה עליו ותאלץ כאמור לשלם כעת פיצויים.
התובעים טענו כי החברה פגעה בזכויות של הנוסעים. אז איך תעבוד חלוקת הפיצויים ללקוחות? תחילה, החברה תעניק פיצויים ללקוחות שנסעו בנסיעות בין עירוניות בשנים 2014 ועד 2019 ישירות לאפליקציה, כאשר כל נוסע יזוכה בחשבונו ב-6.69 שקל, כאשר תוקף הזיכוי הינו ל-60 יום.
בשלב השני, זאת לאחר שהתוקף של 60 הימים יעבור, החברה תעביר את לשאר המשתמשים באפליקציה, על פי שיקול דעתה בלבד, והתוקף של כך יהיה ל-34 חודשים. אם הזיכויים לא ינוצלו, תהיה פעילה שלישית, במסגרתה החברה תעביר את הכספים כתרומה אל הקרן למטרות הנוגעות להגנת הצרכן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה