תקשורת ומדיה

כוכבת הרשת חושפת: עברתי ניתוח מיוחד בטורקיה

כוכבת הרשת רומי אברג'יל חושפת כי עברה ניתוח מיוחד בטורקיה,  במסגרתו קיבלה קו שיער במצח בהשראת בובת הברבי האהובה על הילדים והילדות ברחבי העולם
מערכת ice | 
רומי אברגיל (צילום אינסטגרם)
רומי אברג'יל, כוכבת הרשת הישראלית, פרסמה בימים האחרונים בסטורי כי היא נמצאת בטורקיה במהלכו של הליך רפואי והיום בסטורי היא חושפת בפני העוקבים כי היא החליטה לעבור הליך מיוחד בשם "Barbie Hairline Surgery". 
מדובר בניתוח השתלת שיער, בהשראת בובת הברבי הידועה בקוויה המדויקים, ובמסגרתו מיושר קו השיער העליון באזור המצח וזאת באמצעות לקיחת שיער מהחלק האחורי של הראש. 
את השיתוף רומי מבצעת באופן חושפני וכנה ביותר ובעת הצילום היא מראה באומץ רב כיצד היא נושאת בחלק העליון של מצחה פס של ניתוח ותחבושות בחלק האחורי של הראש. לצד הליך זה חושפת אברג'יל כי היא נוהגת לבצע הזרקות תכופות גם במרפאות נבחרות בארץ. 
הכנות והפתיחות של אברג'יל בנוגע להליכים שהיא מבצעת מגיעה לצד התקדמות משמעותית נוספת שהקהילה הגאה ביצעה בימים האחרונים. כזכור, לאחרונה דווח כי רחוב ברמת השרון יקרא על שמה גילה גולדשטיין המנוחה, מחלוצות הקהילה הגאה.
יחד עם זאת, לצערנו גם נתקל הציבור הישראלי בהתנהגות נוראית כלפי טרנסג'נדר צעיר בקהילה הדתית בארץ, אשר הורים רבים בבית הספר בו למד יצאו כנגדו וכנגד נוכחותו בבית הספר לצד ילדיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה