תקשורת ומדיה

בן גביר: "בנט ולפיד במכירת חיסול של מדינת ישראל"

יו"ר עוצמה יהודית התבטא בחריפות כנגד ראש הממשלה ושר החוץ, לאחר האישור על העברת 72 מיליון שקלים להקמת חברה שתסייע בהעברת כספים לרשות הפלסטינית: "ממשלת האחים המוסלמים"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ממשלת ישראל תעביר 72 מיליון שקלים להקמת חברה שתעביר כספים לרשות הפלסטינית. מי שלא אהב בלשון המעטה את המהלך הזה היה, איך לא, יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, שהתבטא בחריפות כנגד ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד. 
בן גביר צייץ בטוויטר שלו: "ממשלת האחים המוסלמים תעביר 72 מיליון ש"ח לרשות הפלסטינית שתומכת ומשלמת משכורות למחבלים ולבני משפחותיהם דרך חברה עלומה כדי להתגבר על החוק לקיזוז כספי מחבלים מהרשות. בנט ולפיד במכירת חיסול של מדינת ישראל".
את ההצעה העלו לממשלה שר הביטחון בני גנץ ושר האוצר אביגדור ליברמן, לפיה, מדינת ישראל תעביר כאמור כ-72 מיליון שקלים לחברה שהוקמה כבר ב-2019, אך עדיין לא מצליחה לתפקד מפאת קשיים כלכליים. בשלב זה העברת הכסף מוגדרת כ"הלוואת בעלים" של הממשלה, אך לא מן הנמנע שההלוואה לא תוחזר ותהפוך למענק של ממשלת ישראל. 
מוקדם יותר צייץ בן גביר: "לראות את יועז הנדל וכל אותם גנבי קולות מהימין, אומרים לזועבי וגנאים שהם צריכים להתפטר ולהחזיר את המנדט. אני לא יודע אם זה יותר מביך או יותר מצחיק. טיפה של מודעות עצמית לא תזיק...".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה