תקשורת ומדיה

בהלה בארומה: שתה מסיר שומנים - וכמעט איבד את חייו

מקרה מחריד התרחש באחד מסניפי ארומה, כאשר עובד הרשת הגיש ללקוח כוס תה, בה נמצאו לאחר בדיקת מעבדה חומרים שמאפיינים מסיר שומנים. הלקוח מורדם ומונשם בבית החולים, מארומה נמסר: "בוחנים את המקרה במלוא החומרה והרצינות"
מערכת ice | 
סניף ארומה נחלת יצחק (צילום רועי ליבנה)
אירוע מחריד התרחש אתמול (ראשון) באחד מסניפי ארומה, כאשר עובד הסניף הגיש ללקוח כוס משקה בה היו חומרי ניקוי, כאשר ההשפעה הקטלנית שלהם הובילה את הלקוח להיות מובהל לבית החולים, שם הוא מורדם ומונשם. 
על פי הדיווח של סיון כהן סבן, הלקוח הובהל למרכז הרפואי מאיר, שם דיווח על מצוקה בבליעה וצריבה בפה לאחר ששתפה משקה לא מזוהה בבית הקפה, ככל הנראה שכלל מסיר שומנים. מדובר במוצר תה ג'ינג'ר קר אשר לשם הכנתו ממיסים קפסולת ג'ינג'ר עם מים חמים ואז מוספים מים קרים/פושרים.
על פי הדיווח, הגבר הגיע עם כוס השתייה למיון, שם נמסר לצוות כי ישנו חשד שהיה בכוס מסיר שומנים. בבדיקת מעבדה התגלה כי אכן מדובר בחומר בסיס חזק המאפיין ממיסי שומנים. 
מארומה נמסר בתגובה: "הנהלת הרשת בוחנת את המקרה במלוא החומרה והרצינות. מבדיקתנו עד כה נראה כי מדובר בכוס שהכילה חומר ניקוי- מסיר שומנים שקוף, אשר אחד העובדים השתמש בה בטעות, להכנת משקה שהוגש ללקוח. אנו מתנצלים בפני הלקוח מעומק ליבנו על המקרה החמור, מאחלים להחלמתו המהירה ופועלים על מנת לחדד ולשפר את הנהלים בשימוש בחומרי ניקוי בסניף הנדון ובכל סניפי הרשת, ולמנוע מקרים כאלה בעתיד. נבהיר כי מדובר במוצר תה כורכום קר אשר לשם הכנתו ממיסים קפסולת כורכום עם מים חמים ואז מוספים מים קרים/פושרים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה