תקשורת ומדיה

דרייק לא חוסך על אופנה: המחיר ההזוי של השרשרת שלו

הזמר התארח במשחק של טורונטו מול לוס אנג'לס לייקרס ב-NBA, וסיפק הופעה של מיליונים: בנוסף לצמיד שעלותו מעל רבע מיליון פאונד, הזמר ענד שרשרת יהלומים ששוויה כמעט שני מיליון דולר
מערכת ice | 
דרייק
לדרייק יש טעם יקר במיוחד. ביתו של הראפר בטורונטו שווה 80 מיליון ליש"ט, יש לו אוסף מכוניות הכולל מכוניות על מותאמות אישית (כולל בנטלי קונטיננטל סופרספורטס קונברטיבל ומרצדס-בנץ SLR מקלארן), והוא הופיע ברשימת ההיפ הופ קאש קש של פורבס מדי שנה עבור העשור האחרון. בנוסף, הראפר מציג באופן עקבי נטייה לתכשיטים מיוחדים במינם.
בסוף השבוע הזה דרייק הוכיח עוד יותר את טעמו לפריטים העדינים והיקרים ביותר כאשר הגיע למשחק הכדורסל במסגרת ה-NBA בין טורונטו ראפטורס ללוס אנג'לס לייקרס בקנדה, כשהוא עונד את אחת המחרוזות היקרות בעולם כרגע, כשתלה על צווארו שרשרת כבדת יהלומים, ממותג התכשיטים של פרנק אושן, הומר.

הומר, שהושק באוגוסט בשנה שעברה, מתמקד בייצור צמידים, שרשראות וטבעות עדינים במיוחד (הוא מוכר גם צעיפי משי, בעוד שאושן הבטיח קולקציה של נעליים והלבשה בעתיד), עשויים מיהלומים שפותחו במעבדה, שלכל אחד מהם יש מחיר מפלצתי. לדוגמה: שרשרת התכשיטים דרייק עולה 1.8 מיליון פאונד (1.9 מיליון דולר) ויוצרה בעבודת יד באיטליה. כל כדור על התליון מתהדר ביהלום לבן בחיתוך מבריק בגודל 0.33 אינץ' במשקל ממוצע של 2.326 קראט, בעוד שמרכז התליון - יהלום VSS בחיתוך מסנוור - כבר לוקח את השרשרת עד לכדי 127.5 קראט ענק. 
דרייק לא הסתפק רק בחתיכה אחת מהלייבל הנוצץ של Ocean's, אלא ענד גם צמיד כדור יהלום תואם. אותו צמיד עשוי מזהב לבן 18 קראט, נושא אלפי יהלומי VSS לבנים משובצים בפאב, ומשקל כולל של יותר מ-41.23 קראט. צמיד כזה עולה עוד 257,527 ליש"ט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה