רכילות עסקית

דרייק בעסקת ענק: בכמה רכש את האחוזה מרובי וויליאמס?

לאחר שנים שלא מצא קונה, הזמר רובי וויליאמס הצליח למכור את אחוזת הענק שלו בבוורלי הילס למוזיקאי אחר - דרייק. בכמה קנה ממנו?
מערכת ice | 
האחוזה של דרייק (צילום google earth)
הראפר היהודי-קנדי דרייק רכש מהזמר רובי וויליאמס את אחוזתו בבוורלי הילס, לוס אנג'לס, תמורת 50 מיליון דולר. האחוזה, רחבת ידיים בת 10 חדרי שינה הפרוסה על פני שלושה דונם של קרקע בשכונת הפאר.
וויליאמס, שחלק את הבית עם אשתו השחקנית איידה פילד וארבעת ילדיהם, קיווה בתחילה למכור במחיר של 80 מיליון דולר לפני שירד במחיר משמעותית לאחר שלא הצליחה למצוא קונה. עם זאת, הזמר עדיין הרוויח סכום נאה, לאחר שרכש אותו במקור ממייסד Guess, ארמנד מרציאנו, תמורת 32.67 מיליון דולר ב-2015.
הנכס בנוי בסגנון טוסקני וכולל בית ראשי בגודל של יותר מ-2,000 מ"ר, המכיל עשרה חדרי שינה ולא פחות מעשרים ושניים חדרי רחצה. שירותים נוספים בבית הם מוסך שיכול להכיל אחד-עשר מכוניות, מרתף יינות, חדר כושר, קולנוע ביתי, מעלית, מגרש טניס, וכמובן בריכת פאר.
בשביל דרייק, זו הרכישה הראשונה בבוורלי הילס לאחר שבבעלותו נכס בקנדה מולדתו - אחוזה בשטח של כ-4,600 מ"ר - בעיר הולדתו טורונטו.
רובי וויליאמס כבר התבטא בעבר שעם כל הכבוד לאמריקה, הבית האמיתי שלו הוא ארה"ב: "אני אוהב את לוס אנג'לס" אמר למגזין 'סאן' לפני כמה שנים, "האנשים ומזג האוויר נהדרים אבל זו לא אנגליה. זה לא יכול להיות אותו הדבר. דברים משתנים כשאתה אבא - יש אנשים שצריך לדאוג להם שהם חשובים יותר ממך. [הבת] טדי והתינוק יתחנכו באנגליה. אנחנו רוצים לחנך אותם בלונדון. זה עתה קנינו בית גדול אדמדם אז מוטב שנחזור לשם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה