שיווק ופרסום
מיכל אנסקי מביאה יהלומים למאסטר שף, זה הקמפיין בכיכובה
מיכל אנסקי שנמצאת בימים אלה בצילומי העונה העשירית של ריאליטי הבישול מאסטר שף, תגיע לצילומים הבאים מאובזרת בתכשיטים יוקרתיים, זה הקמפיין החדש שלה
רשת חנויות יהלומי המעבדה X LAB DIAMONDS יוצאת בקמפיין פרסום חדש, שכולל גם ליהוק חדש לתפיד הפרזנטורית של המותג. מי שתוביל את הקמפיין היא שופטת מאסטר שף מיכל אנסקי, שנבחרה לשמש כפרזנטורית החדשה של הרשת.
הקמפיין בכיכובה של אנסקי, בהשקעה של כמיליון שקלים, יעלה לקראת השקת קולקציית אביב קיץ 2022 ויכלול בין היתר: פרסום בדיגיטל, שלטי חוצות, עיתונות, מגזינים ובנקודות המכירה של המותג.
השבוע התקיימו הצילומים לקולקציית האביב, 'FANTASY', בעיצובה של מעצבת הבית של X LAB DIAMONDS צביה בער. הקולקציה מאופיינת בשלל תכשיטים משובצים יהלומי פנטזי, יהלומים גדולים בצורות וצירופים מפתיעים של צורות ואבני חן. בקולקציה ניתן למצוא טבעות, צמידים, שרשראות קולר, שרשראות ארוכות ועגילים, אותם ניתן לשלב בצבעים שונים.
מיכל אף בחרה מספר תכשיטים, אותם תענוד בפרקים הבאים במאסטר שף ואמרה שהתלהבותה כפולה – הן מהיופי והן מהעובדה שמדובר ביהלומים שהפקתם אינה פוגעת בסביבה ובכך היא מצטרפת לשורה של כוכבות בינלאומיות וכוכבות רשת: מייגן מרקל, פנלופה קרוז וליידי גאגא, המובילות בהצלחה קו ירוק של יופי ויוקרה וסוחפות אחריהן ציבור רחב של לקוחות הרוכשים אך ורק יהלומי מעבדה.
עוד ב-
לדברי חגית שינובר - כץ, בעלת הרשת: "מיכל אנסקי היא השראה לנערות ונשים רבות. הצילומים איתה היו מהנים ומרגשים, אנו מאמינים שמיכל מייצגת נאמנה את המותג , ותעביר את המסר של רשת X LAB DIAMONDS, שניתן לבחור ביופי ויוקרה, לצד שמירה על סביבה ירוקה”.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.חבל שלא מספרים כמה חשמל וזיהום יש ביצור יהלומי מעבדה , (ל"ת)Itzik 03/2022/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הרבה הרבה פחות מתעשיית הכרייה ! (ל"ת)יוסי 03/2022/01הגב לתגובה זו1 0סגור