כסף וצרכנות

לברון ג'יימס בעסקת מיליונים עם נייקי ועוד חברות

עסקת המיליונים של הכדורסלן ואיש העסקים, לברון ג'יימס ואיש העסקים מאווריק קרטר יצאה לפועל. רד ברד קאפיטל השקיעה בחברת ספרינגהיל של ג'יימס סכום של 725 מיליון דולר. ג'יימס וקרטר יהיו בעלי השליטה בחברה
מערכת ice | 
לברון ג'יימס (צילום אינסטגרם, freepik)
העסקה המדוברת של חברת התקשורת של לברון ג'יימס יצאה לפועל עם השקעות ממותגים מובילים בתחום הספורט, ההלבשה והמשחקים. 
כזכור, בחודש שעבר פורסמה העסקה לפי רד ברד קאפיטל עתידה להשקיע בחברת המדיה של הכדורסלן ביחד עם איש העסקים מאווריק קרטר. נייקי וקבוצת פנווי ספורטס שנמצאות בקשרים עם הכדורסל עתידות להצטרף להשקעה שתגדיל את שווי השוק של החברה במאות מיליוני דולרים.
אותה עסקה מדוברת רקמה עור וגידים, חברת התקשורת קיבלה השקעה גדולה - בהובלת RedBird Capital Partners והצטרפו אליה נייקי, קבוצת פנוויי ספורט ומשחקי Epic Games - לפי שווי של 725 מיליון דולר. בעל העניין הקיים UC Investments הגדיל את החזקותיו. ג'יימס והמנכ"ל מאווריק קרטר יהיו בעלי השליטה בחברה.
SpringHill מתכננת להתרחב למגזרים חדשים, במיוחד למשחקים, ולאזורים מחוץ לצפון אמריקה. היא מצפה להכנסות מהשקעות בעסקים, קניין רוחני ויוצרי תוכן.  במארס רכשו ג'יימס וקרטר את קבוצת פנוויי ספורט, המחזיקה בבוסטון רד סוקס, ליברפול ורוש פנוויי רייסינג.
ספרינגהיל אמרה כי היא תרחיב את השותפות שלה עם נייקי בנושא סיפורי ספורטאים. SpringHill גייסה 100 מיליון דולר ביוני 2020 מקבוצה שכללה את Guggenheim Partners, UC Investments ו- SC.Holdings. סרינה וויליאמס, אליזבת מרדוק ומנהלי Live Nation Entertainment, Apollo Global Management והרד סוקס הצטרפו לדירקטוריון באותה תקופה.
החברה ידועה בעיקר בזכות הסרט האחרון של ספייס ג'אם וברשת UNINTERRUPTED שלה, שהפיקה תוכן עבור HBO ו- Netflix.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה