תקשורת ומדיה

יש תאריך למעבר גל"צ לי-ם: תחל לשדר מהבירה בעוד שבועיים

גל"צ תחל לשדר חדשות מירושלים ב-25 באוקטובר אז יניח שר הביטחון את אבן הפינה לבית גלי צה"ל, ויתראיין לתכנית 'דקלסגל'. והנה המלצה לשאלה שהוא צריך להישאל
אלכסנדר כץ |  1
רדיו גל"צ (צילום מערכת אייס)
באולפני גל"צ בבית החייל בירושלים נשלמות ההכנות לקראת מעברה של מחלקת החדשות של התחנה הצבאית. האולפנים הקיימים שודרגו בשבועות האחרונים, ולצידם מוקמים בימים אלה דסק חדשות חדרי עבודה ועריכה ואולפן חדש. את העבודות מוביל אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון.
טקס פתיחת שידורי החדשות מירושלים יתקיים ביום חמישי בעוד שבועיים, בתכנית חגיגית של 'דקלסגל' בהשתתפות שר הביטחון אביגדור ליברמן, שיזם את העברת גלי צה"ל לירושלים. זמן קצר קודם לכן, יניחו שר הביטחון ומפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ, יחד עם ראשי משרד הביטחון וצה"ל את אבן הפינה לבית גלי צה"ל שיוקם בתוך 3 שנים. בית גלי צה"ל החדש יתפרס על שטח של כ-2,500 מ"ר, ויכלול אולפני רדיו לגל"צ וגלגלצ. עד להשלמת הפרויקט סיכמו ליברמן ואלקבץ שגל"צ תשדר את מהדורות החדשות עד לשעות הערב מהאולפנים בירושלים.
לרגל המאורע ההיסטורי, תפתח התחנה ביום שידורים מיוחד שכולו מירושלים. במהלך יום השידורים יעלו לשידור מהבירה התכניות 'נכון להבוקר' עם אילנה דיין ו'דקלסגל' עם ירון דקל ועמית סגל, שכאמור יראיינו את השר ליברמן, ויוכלו בין היתר לשאול אותו מתי הוא מתכוון להעתיק לבירה גם את משרד הביטחון ששוכן בתל אביב. עוד תכניות שישודרו מירושלים ביום זה: 'מצד שני' עם יועז הנדל וניצן הורוביץ, 'שטח אש - יומן צה"ל' עם פיי גוטמן וגל חן ויומן הערב עם ירון וילנסקי ויעקב ברדוגו. בכל שעה עגולה תשודר מהדורה מירושלים.
שר הביטחון ליברמן מסר כי "עם כניסתי לתפקיד שר הביטחון החלטתי שגלי צה"ל חייבת לשדר מהמקום הראוי לה ביותר - ירושלים בירתנו הנצחית. כעת אנחנו קובעים עובדות ראשונות בשטח ובתוך שבועיים המשפט 'כאן גלי צה"ל מירושלים' יהפוך מחזון למציאות".
מפקד גלי צה"ל אלקבץ הוסיף כי "בספטמבר 1950 הכריז דוד בן גוריון על הקמת תחנת השידור הצבאית גלי צה"ל. 70 שנה מאוחר יותר, בהיותה פס הקול הישראלי ביותר במדינה, מתחילה התחנה את המעבר למשכן קבוע וחדש בעיר הבירה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יסלזון (ל"ת)
    חן 10/2018/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור