תקשורת ומדיה
השקה פושרת ל'אבודים'; 'בייבי בום' ירדה ו'שוורץ' התרסקה
התכנית של צופית גרנט ירדה ב-4 נק' ביחס לפרק ההשקה לפני כשנה. מנגד נחלשה 'בייבי בום' ב-25% מהשבוע שעבר. הסדרה של ליטל שוורץ נפלה ב-45%
צופית גרנט חזרה אתמול (יום ד') לעונה חדשה, אבל ההשקה הייתה חלשה יחסית, במונחים שלה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי אבודים (רשת, ערוץ 2) קיבלה אמש 23.7%, ירידה של 4 נקודות מההשקה של העונה הקורדת בינואר 2016.
מנגד התמודדה גרנט עם בייבי בום (ערוץ 10) שרשמה 11.6%, ירידה חדה מאד מה-15.6% שקיבלה ברביעי שעבר. יש לציין כי אז התמודדה בייבי בום במשחק הגומלין המטורף בשלב שמינית גמר ליגת האלופות בין ברצלונה לפ.ס.ז', ששודר בזכיינית רשת והסתפק ב-13.8%. כך יוצא שהפריים של רשת התחזק כעת ב-10 נקודות בערך. משחק הגומלין בליגת האלופות בו הודחה מנצ'סטר סיטי על ידי מונקו (ערוץ הספורט) קיבל 6.7%.
התכנית לקידום השלבים המתקדמים של The voice (רשת, ערוץ 2) ניפקה 12.5%, 'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) הניבה 6.3%. הסדרה שוורץ (ערוץ 10) עם ליטל שוורץ, קיבלה 6.1% , ירידה של 5 (!!!) נקודות, שהם כמעט 45% בתוך שבוע, כמובן שבהשפעת הפלטפורמה שלפני (בייבי בום) שנחלשה ב-25%. 'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 6.3%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 6%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) רשמה 10.1%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11.9%. מנגד קיבלה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 9.5%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.4%, מול 10.7% ל'חדשות 10'. 'מבט' (ערוץ 1) רשמה 4.6%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה