תקשורת ומדיה

יום כיפור, הזמן הקדוש ביותר ביהדות: זה הנושא החם של השבוע

ישראל נכנסת לתקופת החגים: ביום שישי האחרון, מדינת ישראל ציינה את יום הכיפורים. לאורך הצום המציאות המשיכה להכות באזרחים ואזעקות נשמעו במספר במוקדים בארץ ויום כיפור זכה להתייחסות רבה ברשתות ובאמצעי התקשורת | הנושא החם של השבוע
מערכת ice | 
יום הכיפורים (צילום נתי שוחט פלאש90)
בשונה משאר השבועות מאז פרוץ המלחמה, הפעם הנושא החם של השבוע לא הושפע ממלחמת חרבות ברזל, שרק לפני כמה ימים מדינת ישראל ציינה שנה לפריצתה. בצל המלחמה הישראלים דווקא בחרו להתעסק דווקא ביום הכיפורים.
בדת היהודית, יום הכיפורים נחשב ליום הקדוש ביותר בשנה, זאת בשל ריבוי מאפייני הקדומה, התפילה, ההתנתקות מהווית היומיום, האיסור על המלאכה וקיום הצום שאורכו 25 שעות. 
למרות קדושתו הרבה, ביהדות לא מגדירים את יום הכיפורים כיום קדוש, אך הוא איננו מוגדר כיום חג בשל העובדה שבתקופת בית המקדש לא נהגו להקריב במהלכו קורבן חגיגה. במהלך יום הכיפורים המציאות היומיות המשיכה להכות באזרחי ישראל כשבמספר מוקדים ברחבי הארץ נשמעו אזעקות וכטב"ם אף התרסק בבית אבות ברצליה.
על פי נתוני חברת MIG AI המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, הנושא, גרף למעלה מ-508,127 לייקים ברשתות החברתיות ומעל ל-96,698 תגובות ברחבי הרשתות. בסך הכל, יום הכיפורים זכה ל-8,993 אזכורים ברשתות החברתיות ול-774 התייחסויות ואייטמים באתרי החדשות השונים.
בנוסף היום הקדוש, זכה גם לנוכחות רבה באמצעי התקשורת המסורתיים. בקרב העיתונות הכתובה תועדו 412 התייחסויות לנושא וברדיו ובטלוויזיה נרשמו 5,451 אזכורים יחדיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה