בארץ

שינויים בהנחיות ההתגוננות: מה צפוי ביום כיפור הקרוב?

פיקוד העורף מעדכן את הנחיות ההתגוננות: שינויים במדרג הפעילות במרכז הגליל ובגליל העליון מאפשרים קיום פעילויות חינוכיות, הרחבת ההגבלות על התקהלויות והמלצות לקבלת מידע חיוני בזמן אמת לקראת יום הכיפורים
מערכת ice | 
התרעות פיקוד העורף (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
בהערכת מצב שנערכה, פיקוד העורף הודיע על עדכונים חשובים בהנחיות ההתגוננות, שייכנסו לתוקף היום (חמישי) בשעה 18:45. השינוי המשמעותי מתייחס לאזור המרכז בגליל, שיגיע למדרג פעילות חלקי, מה שמאפשר לקיים פעילויות חינוכיות במקומות שמספקים גישה למרחבים מוגנים בזמן חירום. בנוסף, באזור הגליל העליון ניתן יהיה לקיים פעילות חינוכית בתוך מרחבים מוגנים תקניים, בעוד ששאר ההנחיות באזור זה נשארות ללא שינוי.
ביישובים הנמצאים במדרג פעילות חלקי, כמו גולן דרום, מרכז הגליל, גליל תחתון, המפרץ והכרמל, הוחלט להגדיל את מספר המשתתפים בהתקהלויות בשטח פתוח עד 100 אנשים (מ-60) ולבני מבנים עד 350 אנשים (מ-300). 
לאור יום הכיפורים הקרוב, פיקוד העורף הפיץ המלצות להתנהגות בטוחה והדרכים לקבלת מידע חיוני על התרעות בזמן אמת. ההמלצה היא להשתמש באמצעים כמו "גל שקט" והאפליקציה של פיקוד העורף לקבלת עדכונים. 
בנוסף, פיקוד העורף מתכוון לשלוח הודעות חירום דקות לפני התרעה, במטרה לאפשר לאזרחים להגיע למרחב המוגן הקרוב. יש להדגיש את החשיבות של המשך מעקב אחר ההנחיות המפורסמות דרך הערוצים הרשמיים, כדי להבטיח את בטיחות הציבור במצבי חירום. פעולה מהירה ונכונה יכולה להציל חיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה