תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 מתפוצץ על קמלה האריס: "זה שקר"

קמלה האריס, סגנית נשיא ארה"ב, הצליחה לעורר את זעמו של העיתונאי אלמוג בוקר. לאחר שטענה כי ישראל לא מעניקה סיוע הומניטרי לתושבי צפון רצועת עזה במשך כמעט שבועיים, מיהר אלמוג בוקר למתוח עליה ביקורת חריפה | כל הפרטים
מערכת ice | 
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13, חדשות 12)
לאחר שחשף כי ב-7 באוקטובר החל לקבל הודעות מטלטלות מתושבי העוטף ומחוגגי הנובה בבקשה דחופה לסיוע, העיתונאי אלמוג בוקר עולה שוב לכותרות. כתב הדרום של חדשות 12 התייחס לציוץ של קמלה האריס, סגנית נשיא ארה"ב, אשר טענה כי תושבי עזה לא מקבלים סיוע הומניטרי מישראל. 
"האו"ם מדווח כי שום מזון לא נכנס לצפון עזה במשך כמעט שבועיים. ישראל חייבת לעשות יותר בדחיפות כדי להקל על זרימת הסיוע לנזקקים", כתבה סגנית נשיא ארה"ב לעוקביה ברשת החברתית X. קמלה האריס המשיכה למתוח ביקורת חריפה על ישראל וכתבה: "יש להגן על אזרחים וחייבים להיות להם גישה למזון, מים ותרופות. יש לכבד את המשפט ההומניטארי הבינלאומי".
לאחר שנחשף לציוץ של קמלה האריס, סגנית נשיא ארה"ב, מיהר העיתונאי אלמוג בוקר להגיב על כך. בתגובה לציוץ שלה, ציין בוקר כי היא מפרסמת פרטים שקריים. "זה שקר! גם בימים אלה נכנס סיוע הומניטרי לרצועה. ליתר דיוק יותר מדי סיוע הומניטרי נכנס לרצועה. והנה עוד כמה עובדות שהאו״ם מסתיר ממך: חמאס תוקף את הארגונים הבין לאומיים שמחלקים את הסיוע, חמאס משתלט על הסיוע ויורה באזרחים, חמאס מסתיר את הסיוע שנכנס בחינם ואז מוכר אותו לעזתים בלתי מעורבים".
 

אלמוג בוקר, כתב הדרום של חדשות 12, המשיך לציין כי ארגון הטרור ניצל את הסיוע ההומניטרי של ישראל לטובתו האישית: "חמאס הכניס לקופת ארגון הטרור כחצי מיליארד דולר בחודשים האחרונים מהסיוע ההומניטרי ובכסף הזה מגייס מחבלים חדשים ורוצח אזרחים חפים מפשע. החטופים שלנו לא מקבלים סיוע הומניטרי כבר 374 ימים. יותר משנה עם מעט מאוד אוכל ובלי תרופות.  זה לא סיוע הומניטרי, זה סיוע לאויב בזמן מלחמה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה