ויראלי

כוכבת הטיקטוק בווידוי מצמרר: "בא לי לקחת סכין יפנית ולחתוך אותם"

כוכבת הרשת אודיה פינטו פנתה לעוקבות שלה בבקשה חריגה: "תקשיבי יא פוסטמה אל תהיי פזיזה כמוני. אל תעשו ציצים והרמה בלי לבדוק את זה טוב". לדבריה, בגיל 20 היא ביצעה ניתוח פלסטי באזור החזה, דבר שהוביל לסיבוך בריאותי: "זה פשוט סיוט"

מערכת ice | 
אודיה פינטו (צילום odeyapinto1@)
מי שאינו מכיר את אודיה פינטו, כנראה לא גולש ברשת החברתית טיקטוק. כוכבת הרשת המשעשעת שמרבה לפרסם סרטונים ויראליים עם בן זוגה, הצליחה  לכבוש בקלות הרשת החברתית. פינטו התפרסמה בזכות הביטחון העצמי המופרז שלה, הדיבור הקולני והמתלהם שלה ומערכת היחסים המעניינת שלה עם בן זוגה. 
בסרטון שהעלתה אמש (ראשון) לרשת החברתית, פנתה אודיה פינטו לעוקבות שלה והמליצה להן לא לבצע ניתוחים פלסטיים באזור החזה. "לא יודעת מי צריכה לשמוע את זה פה אבל מי שצריכה לשמוע את זה, תקשיבי יא פוסטמה אל תהיי פזיזה כמוני. אל תעשו ציצים והרמה בלי לבדוק את זה טוב, אל תעשו.
אני בגיל 20 לקחתי את כל הכסף של המועדפת ומה עשיתי? במקום לחסוך חיים, אבא שלך זה לא תשובה, לקחתי את הכסף של המועדפת פלוס הלוואה בסך 30 אלף שקל ומה עשיתי? שתלים", כך סיפרה אודיה בכעס.
כוכבת הרשת סיפרה לעוקביה על הרגע בו היא החליטה להשקיע את מיטב כספה לטובת שינוי חיצוני שהיה אמור להיטיב עמה. "אמאל'ה איך התלהבתי, אמרתי זהו נגמרו לי כל הבעיות כפרה. זו הייתה פשוט טעות ומתוך פזיזות. אמא שלי אמרה לי: 'אודיה חכי על מה את לוקחת הלוואה, עוד לא התחלת את החיים'".
על אף הבקשות החוזרות ונשנות, אודיה לא הקשיבה לאמה ולמדה מכך לקח חשוב: "לא, אני רוצה ציצים. בבקשה, את רוצה ציצים תראי מה קרה, הם נפלו, שתי שקיות".
בהמשך הסרטון סיפרה פינטו כי היא מתכוונת לבצע שינוי מהותי בחייה: "בעזרת השם אני הולכת לעשות ציצים אצל ד"ר תותח, באמת בדקתי אלף רופאים. גם יש לי סיבוך בתוך השתל אז יצא לטובה, אני גם מורידה כי אני לא סובלת את הציצים האלה. הם שניהם נפולים".
פינטו ציינה כי בזמנו הבהיר לה הרופא שביצע את הניתוח הפלסטי, כי עלולה להתרחש תוצאה לא סימפטית: "הוא אמר לי הד"ר: 'את תעלי או תרדי 5 ק"ג והציצי ייפול לך". על אף האזהרה החריגה של המנתח, אודיה החליטה לבצע את הניתוח הפלסטי. 
בתום הסרטון סיכמה אודיה פינטו: "זו הייתה טעות. אם אתן רוצות לעשות ציצים תחשבו על זה לעומק. עשיתי הרמה והיא סיבכה לי הכל, עזבו את זה שאני לא יכולה להניק. חתכו לי את החוט... את זה שמניקים, שיחזרו לי את הפטמה. זה לא מזרק וזה לא עגיל באוזן זה פאקינג שתלים. עזבו שזה גרם לי לסיבוך בריאותי, עשיתי את זה אצל רופא מאוד מאוד מאוד נחשב. סיוט, בא לי לקחת סכין יפנית ולחתוך אותם. זה פשוט סיוט, אני שונאת אותם. הם כבדים לי והם לא נעימים לי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה