ויראלי

בגובה של 62 סניטמטרים: האישה הנמוכה בעולם כובשת את הטיקטוק

בגובה של 62 סנטימטרים: הכירו את ג'יוטי אמגה - האישה הנמוכה בעולם. לאחר שהשתתפה בתוכנית הטלוויזיה "אימה אמריקאית: פריק שואו", אמגה כובשת את הטיקטוק | צפו
מערכת ice | 
גיוטי אמגה (צילום realjordanmatter@)
הכירו את ג'יוטי אמגה (Jyoti Amge), המחזיקה בתואר האישה הקטנה בעולם. אמגה ההודית הינה האישה הנמוכה בעולם ולמרות שהיא נראית ונשמעת כמו ילדה קטנה, היא בת 30. גובהה של ג'יוטי אמגה הינו 62 סניטימטרים. גובהה הנמוך נובע מהפרעה גנטית נדירה המכונה "גמדות פרימורדיאלית". 
מדובר בצורה נדירה של גמדות שגורמת לממדי גוף קטנים מאוד בכל שלב בחיים. אותה הפרעה מתחילה כבר בתקופת ההיריון אצל העובר. "גמדות פרימורדיאלית" נחשבת לקטגוריה שלמה של אבחנות שכוללת מספר סוגים מסוימים של גמדות. 
כזכור, ג'יוטי אמגה לוהקה לתפקיד האישה הנמוכה בעולם בתוכנית הטלוויזיה "האימה אמריקאית: פריק שואו" באוגוסט 2014.  הטיקטוקר המוכר ג'ורדן מייטר החליט להסתובב עם אמגה במרחב הציבורי ולאתגר את עוברי האורח במשימה לא פשוטה – לנחש את גילה של האישה הקטנה בעולם תמורת 100 דולר.
 
@realjordanmatter

Can you guess the age of the world’s smallest woman for $100?

♬ original sound - Jordan Matter
בניסיון לפצח את החידה הקשה, התקבלו תשובות שונות מצד עוברי האורח. חלק מהמשיבים ציינו כי הם חושבים שאמגה בת 22, 29 או אפילו 36. לאחר זמן רב, נחשפה הזוכה המאושרת אשר ניחשה נכון כי גילה של ג'יוטי אמגה הינו 30 בלבד. אותו סרטון הפך לוויראלי ברשת החברתית טיקטוק. על פי הנתונים, הסרטון זכה ל-1.3 מיליון לייקים, 12.7 אלף תגובות ו-52.5 אלף שיתופים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה