תקשורת ומדיה

עמית סגל חוטף: "תגיד שופרון, אתה שמח שיורים עלינו?"

עמית סגל הצליח לעורר את זעמו של גלעד שרון. לאחר שהעיתונאי התייחס לאזעקה שנשמעה בחוות שקמים, שם מתגורר גלעד שרון, תגובתו של איש העסקים לא מיהרה להגיע. גלעד שרון: "תגיד שופרון, אתה שמח שיורים עלינו?"

מערכת ice |  3
עמית סגל (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
גלעד שרון, איש העסקים ובנו של ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון ז"ל,  פרסם אמש (שלישי) ציוץ חריף נגד העיתונאי עמית סגל בחשבון ה-X שלו. שרון פרסם תיעוד בו התייחס עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, לאזעקה שנשמעה בחוות שקמים, חווה חקלאית אשר ממוקמת בתחומי המועצה האזורית שער הנגב, בין העיר שדרות לקיבוץ דורות. בתיעוד שהציג שרון, נראה כי עמית סגל שיתף עם עוקביו את הודעת החמ"ל שקיבל אשר מציינת כי בחווה החקלאית נשמעה אזעקת צבע אדום. לצד זאת, כתב עמית סגל: "מה אומרים? לא אומרים". 
 
גלעד שרון, אשר בימים אלו מתגורר בחוות שקמים יחד עם משפחתו, זעם על הדברים שכתב עמית סגל ומיהר לכתוב על כך בציוץ בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר). "תגיד שופרון, אתה שמח שיורים עלינו? "למה? כי חושבים אחרת ממך?  60 אחוז מהישראלים לא רצו להיות בעזה, אתה רוצה שיירו על כולם?", זעם שרון. 
על אף שסגל לא דאג להגיב לציוץ של גלעד שרון, אנשי תקשורת אחרים מיהרו לצאת להגנת הפרשן הפוליטי. אבישי גרינצייג, כתב לענייני משפט בתאגיד השידור הציבורי, כתב לגלעד שרון: "אענה בשם עצמי: אף אחד לא שמח שיורים עליך".
עוד כתב גרינצייג: "אבל לא יזיק חשבון נפש על תכנית ההתנתקות ועל המניעים הזרים שעמדו מאחורי הקידום הכושל שלה. או לחילופין לשמור על זכות השתיקה (לא משהו שאינך מורגל בו)".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלפי הרוגים כדי ששרון ינוכה מפשעיו . לפחות שישתוק. (ל"ת)
    ההיסטוריה צודקת 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    עמית סגל
    תיק 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עמית סגל בלתי ניסבל, מפרשן בהתלהמות ולא מכבד את הזולת שחושב אחרת ממנו, שופרון קטן.
    סגור
  • 1.
    לא זמן לליצני משנה קטנים
    דודי 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גלעד שרון הגיב לסגל. מה גרינצייג, ליצן משנה מוזר ומגוחך, מגיב לו? מישהו שאל אותך? סגל מספיק מוכשר להשיב בעצמו. כדאי שאתה תישאר בשלולית הקטנה שלך.
    סגור