תקשורת ומדיה

מגישי הטלוויזיה אורלי וגיא עוקצים את הטסים מישראל: "נו באמת"

מגישי הטלוויזיה אורלי וילנאי וגיא מרוז, עקצו את הנוסעים מישראל שלא רכשו כרטיסי טיסה מחברות תעופה ישראליות בזמן המלחמה, וכעת הטיסות שלהם מתבטלות: "כל אלה שנסעו לחו"ל בזמן המלחמה לא עם אל על או ארקיע והם בהלם שהכל מתבטל - נו באמת"
מערכת ice | 
אורלי וילנאי וגיא מרוז (צילום יוסי צבקר)
על רקע המתיחות הביטחונית בישראל, עוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות מבטלות טיסות לישראל.  חברות התעופה הישראליות - ארקיע, ישראייר ואל על, נותרו בין החברות הבודדות שטסות לישראל וממנה, ועל כן באופן טבעי הביקוש אליהן עולה משמעותית, ומחירי כרטיסי הטיסה עולים בהתאם.
אחרי הביקורות הקשות שספגה חברת התעופה הישראלית ארקיע, שלטענת נוסעים דרשה מהם 832 דולר לכיוון אחד מלרנקה לישראל, מגישי הטלוויזיה אורלי וילנאי וגיא מרוז, עקצו את הנוסעים מישראל.
השניים העלו פוסט לחשבון הפייסבוק שלהם, בו שלחו כאמור עקיצה לישראלים שרכשו כרטיסי טיסה לא עם חברות תעופה ישראליות, וכעת מתלוננים שמבטלים להם את הטיסות ומעלים את מחירי כרטיסי הטיסה בצורה משמעותית. בפוסט שהעלו הצמד לחשבון הפייסבוק שלהם הם כתבו: "כל אלה שנסעו לחו"ל בזמן המלחמה לא עם אל על או ארקיע והם בהלם שהכל מתבטל - נו באמת".
הפוסט של אורלי וגיא
כזכור, לפני כשלושה שבועות השניים העלו פוסט לחשבון הפייסבוק המשותף שלהם, בו הם חשפו כי הם מחפשים דיירים חדשים לדירה שבבעלות, וחטפו קשות מהעוקבים, שתהו אם הם עוזבים את ישראל, ותקפו אותם בצורה קשה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה