תקשורת ומדיה

העיתונאית הרווקה מודה: "מנצלת את הזמן לחפש אבות לוהטים"

העיתונאית אפרת וכטל הפתיעה את העוקבים שלה בטיקטוק לאחר שחשפה כי היא מחפשת את אהבת חייה במרכז השכונתי. אפרת וכטל: "מנצלת את הזמן לחפש אבות לוהטים. אולי הם גרושים?" | צפו

מערכת ice | 
צילום pixbay edit ice
העיתונאית ואשת התקשורת המוערכת אפרת וכטל מרבה לפרסם סרטונים משעשעים בחשבון הטיקטוק שלה. לאחרונה העלתה העיתונאית סרטון לחשבון הטיקטוק שלה, בו היא תיעדה את עצמה מסיירת במרכז שכונתי ובוהה באבות צעירים שמבלים עם ילדיהם הקטנים.  
לצד הסרטון המשעשע, הסבירה העיתונאית הרווקה לעוקביה את הסיטואציה המשונה וכתבה: כשנקלעת לפעילות ילדים במרכז השכונתי ואת מנצלת את הזמן לחפש אבות לוהטים. אולי הם גרושים?".
בתיאור הסרטון, מיהרה אפרת וכטל להדגיש בפני עוקביה פרט חשוב: "חמסה חמסה שכולם יהיו נשואים באושר, אבל אם אחד מהם במקרה כבר נפל בסטטיסטיקה, אנא צור קשר. מבטיחה שאהיה אמא חורגת נפלאה". 
 
@vachtelit

חמסה חמסה שכולם יהיו נשואים באושר, אבל אם אחד מכם במקרה כבר נפל בסטטיסטיקה, אנא צור קשר. מבטיחה שאהיה אמא חורגת נפלאה ;)

♬ צליל מקורי - Efrat Vachtel
כזכור, אשת התקשורת המוכרת עלתה לכותרות בתחילת החודש, לאחר שחגגה יום הולדת עם חברותיה הטובות הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה ירדן הראל והקונדיטורית אור שפיץ. כידוע, וכטל סיפרה כי היא בילתה שלושה סופי שבוע במדבר.
בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה העיתונאית כמה תמונות מעניינות וכתבה בין היתר: "המדבר מפגיש אותי ומזכיר לי כל פעם מחדש את ההבנה שהכל יכול להשתנות, שגם ברגעי שממה כשנדמה שהכל אבוד, ממשיכה ההתפתחות, ממשיכה הצמיחה. המדבר מזכיר לי איך מתוך הכלום נובע עולם, איך אפשר ליצור יש מאין, ואיך גם באמצע היובש יימצא נווה מדבר. באמצע השממה יהיו חיים, תהיה תקווה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה