תרבות ופנאי

הראפר האהוב משלם מחיר כבד: "הפסדתי המון מעריצים ככה"

הראפר המפורסם 'טונה' חושף כי הוא מקפיד לשמור על גבולות ברורים במהלך מפגש עם מעריצים. לדבריו, על אף ההערכה הרבה שהוא חש כלפי מעריציו, הוא לא תמיד מוכן להעניק להם יחס שווה בזמנו הפנוי. טונה: "אני מעדיף את זה מאשר לרצות את כולם ואז להיות מותש ולשקר"

מערכת ice | 
זמר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הראפר איתי אורן זבולון, הידוע בשם הבמה "טונה", התארח לאחרונה ב"יו פודקאסט" וחשף כיצד הוא מתמודד עם מחיר התהילה והפרסום. "אני לא יודע איך להסביר את זה, אני לא חי את החיים האלה של התהילה. אני לא מסתובב ומחפש אקשן כי יש לי גישה. אני חי את חיי וזה מאוד מאוד כיף לקבל אהבה וזה מאוד מאוד כיף להתפרנס ממה שאתה אוהב".
לדברי הראפר טונה, מעריצים שנהגו לגשת אליו ולבקש תמונה עימו, הבינו עם הזמן כי לא תמיד הוא יכול להעניק יחס שווה לכולם בזמנו הפנוי. "נראה לי שהאנשים שאוהבים אותי עם הזמן מתחילים להבין שלפעמים זה לא מתאים וזה לא אומר שום דבר כמו שאני לא אוהב את האנשים או שאני לא רוצה לחבק את כולם ממש אחד אחד או לשבת איתם לשיחה, פשוט אין לנו את הזמן הזה בחיים".
בהמשך דבריו, הדגיש המוסיקאי המפורסם: "הערך שאני מביא ואני מלמד אותם זה לשמור על עצמם, זה איזשהו חופש. אני אומר לך: 'אני חופשי עכשיו אני לא יכול להצטלם עכשיו'. אני מזיע עכשיו, אני עייף עכשיו, אני עצוב עכשיו. זאת לא בעיה, אתה מבין? זה לא נגדך, זה רק בעדי ואני מאוד מעריך את האהבה אבל אני מעדיף את זה מאשר לרצות את כולם ואז להיות מותש ולשקר". 
 
@yothepodcast יו! אנחנו אולי בפגרה (שקרובה לסיומה) אבל זה הזמן שלכם להשלים פערים עם פרקים מהעבר מתוך פרק #109 - עם טונה בריאיון שלא חשבתם שתקבלו @מתן שרון @Jigga Juice ♬ צליל מקורי - יו! הפודקאסט

על אף שטונה מקפיד לשמור על גבולות ברורים עם המעריצים שלו, הוא חושף כי אותו הרגל חשוב גרם לו להפסיד לא מעט מעריצים בדרך.  "אני חושב שזה חודר לאט לאט. אני לא יודע אם הם מבינים את זה, אני הפסדתי המון מעריצים ככה. המון מאזינים שהתבאסו ואמרו בואנ'ה הוא לא הצטלם איתי אבל גם את המחיר הזה אני מוכן לשלם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה