טלוויזיה

כוכבת "המירוץ למיליון" חושפת דרמה רפואית: "זה היה חיים ומוות"

 אסתי סוקולובסקי, משתתפת תוכנית "המירוץ למיליון", סיפרה כי כשהייתה בהיריון על בתה הבכורה, היא נאלצה לעבור ניתוח חירום להסרת שני גידולים בשחלה. אסתי סוקולובסקי: "הייתי צריכה לחתום שיש מצב שהילדה שלי, הדר, תיפול"
מערכת ice |  1
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
אסתי ואיציק סוקולובסקי, הזוג האהוב מתוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון" המשודרת בערוץ 12, עולים שוב לכותרות. לאחר שהשניים חשפו כי במהלך ההשתתפות בתוכנית הריאליטי, אסתי נהגה לטבול במקווה מדי חודש, סיפרה מתמודדת "המירוץ למיליון" על תקופה מאתגרת בחייה.
סוקולובסקי סיפרה בריאיון ל"מאקו סלבס", כי בהיותה בהיריון על הדר, בתה הבכורה שאצלה אובחנה מחלת הסרטן כאשר הייתה בת ארבע וחצי, היא נאלצה לעבור תהליך רפואי מורכב במיוחד. "כשהייתי בהיריון על הדר היו לי שני גידולים בשחלה. הם היו נורא נדירים והם היו כאילו על הגבול, הם יכולים להתפרץ בכל יום. כלומר, זה יכול להפוך לסרטני בכל רגע".
עוד סיפרה מתמודדת "המירוץ למיליון": "ניתחו אותי והייתי צריכה לחתום שיש מצב שהילדה שלי, הדר, תיפול או יקרה איזה משהו כי לא ידענו באמת את ההשלכות. זה היה חיים ומוות. ממש היינו צריכים לעשות את זה בזמן ההיריון". 
 
(צילום: מאקו סלבס)
סוקולובסקי סיפרה כי על אף הקושי הרב הטמון בחתימה על המסמך הרפואי, לא מעט רבנים הדגישו בפני בני הזוג כי עליהם להקשיב לעמדת הרופאים ולבצע את הניתוח בהקדם. "לקראת חודש חמישי עברתי ניתוח. כולם אמרו לנו: 'תיגשו, תקשיבו לרופאים'. דבר ראשון החיים שלך'. אין רב שלא אמר לנו לעשות כי החיים קודמים להכל. אם אני לא אחיה, איך אני יכולה להרות? איך אני יכולה לגדל?". 
בהמשך הריאיון, סוקולובסקי סיפרה כי לאחר שילדה את בתה הבכורה הדר, היא התמודדה עם אשמה גדולה נוכח העובדה כי בתה חלתה בלוקמיה. "הרבה מהאשמה על מה שקרה להדר, 'הרגשתי' באיזשהו מקום שזה עבר דרך הדם שלי, הרי היה לה לוקמיה אבל הרופא די צחק עליי. הוא אמר לי: 'את יודעת כמה ילדים חולים בלוקמיה? אין סיכוי'. באיזשהו מקום שחררתי אבל לקח לי הרבה זמן להבין שזה לא באשמתי". 
לאחר שנשאלה האם היא לא חששה כי בעקבות אותו ניתוח חירום היא לא תוכל להרות יותר ולהביא ילדים לעולם, השיבה משתתפת "המירוץ למיליון": "אמרו לי שאם יצטרכו להוציא חס וחלילה את השחלות, סביר להניח שלא. את עושה את המקסימום השתדלות וברוך השם רק הוא (אלוהים). אני חיה איתו מאה ממאה, אין יום שאני לא קמה איתו ואין יום שאני לא הולכת איתו לישון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה רעש היא עושה
    צימי 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מפסיקה לייצר כותרות
    סגור