טלוויזיה

כוכבי ה"המירוץ למיליון" חושפים: "עשינו אהבה במירוץ, זה לא סוד"

אסתי ואיציק סוקולובסקי, הזוג האהוב מ"המירוץ למיליון", חשפו: טבלנו במקווה במהלך המירוץ. חד משמעית עשינו אהבה. זה לא צריך להיות סוד"
מערכת ice |  1
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
אסתי ואיציק סוקולובסקי הם ללא ספק אחד מהזוגות הכי אהובים בעונה הנוכחית של "המירוץ למיליון" בקשת 12. היום (חמישי ) רגע אחרי שעלו לרבע הגמר, הזוג החרדי פורץ הדרך, חשף כי הם "עשו אהבה" במהלך המירוץ.
בראיון שערכו לפודקאסט של מיקי לוין מ-TMI, אסתי חשפה כי היא טבלה במקווה: "טבלתי במקווה באמצע המרוץ. זה היה ב-3 בבוקר והיה קר בטירוף". בהמשך, הזוג האהוב חשף את הסיבה לכך: "חד משמעית עשינו אהבה במירוץ. זה לא צריך להיות סוד".
כזכור, לאחרונה הזוג התראיין ל-TMI במסגרת צילומים לקמפיין של רשת "אביבי מטבחים", שם דיברו על ההחלטה הלא פשוטה שלקחו כשהחליטו להגיע ולהשתתף בתוכנית, ועל החששות שהיו להם מהתגובות במגזר החרדי אליו הם משתייכים, שכן הם מתגוררים בעיר בני ברק.
אסתי מספרת כי "כולם רואים" אותם במירוץ למיליון, וכי הרבה מאוד אנשים ש"חזקים בדת" ניגשים אליהם ברחוב ואומרים להם: "איזה מטורפים אתם". זה הלם". איציק סיפר כי היו לו לא מעט חששות לפני התוכנית: "אני מאוד חששתי מהתגובות מהמגזר החרדי".
בנוסף לכך, חשף איציק שבין התגובות הטובות שהם מקבלים ברחוב, יש כאלה שדואגים לגדף אותם: "יש תגובות כאלה שאומרות "אתם לא דתיים, אתם לא מייצגים, אתם לא חרדים", אבל לא באנו לייצג את המגזר החרדי, באנו לייצג את איציק ואסתי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה בדיוק חרדי בהם?
    מה בדיוק חרדי בהם? 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם באמת לא חרדים, שיעשו מה שבא להם אבל שלא ישייכו את עצמם למגזר שהם לא הולכים לפי דרכו.
    סגור