תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד "הארץ": "העיתון המתועב הזה מעדיף שחיילי צה"ל יפגעו"

"צה"ל משתמש באזרחים פלסטינים כמגן אנושי לסריקת מנהרות בעזה", זו כותרת הכתבה שהוצגה בעיתון "הארץ". ינון מגל, אשר נחשף לכתבה המצוינת, מיהר לתקוף את עיתון "הארץ" ברשת החברתית X. ינון מגל: "העיתון המתועב הזה מעדיף שחיילי צה"ל יפגעו ולא אזרחי האויב"

מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום מסך ערוץ 14)
עיתון "הארץ" עורר את זעמו של ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14. מוקדם יותר היום (רביעי) התייחס מגל לכתבה שפורסמה בעיתון "הארץ", אשר עסקה כביכול באופי התנהלות צה"ל ברצועת עזה בחודשים האחרונים. כותרת הכתבה "צה"ל משתמש באזרחים פלסטינים כמגן אנושי לסריקת מנהרות בעזה" שהוצגה בעיתון "הארץ", עוררה את זעמו של ינון מגל. 
על פי הפרסום ב"הארץ" של צמד העיתונאים יניב קובוביץ' ומיכאל האוזר טוב, מקורות מעידים שאותה פעילות נעשתה בכל רצועת עזה ובידיעת קצינים בכירים, כולל לשכת הרמטכ"ל. עוד עולה מהפרסום, כי אותם אזרחים פלסטינים מכונים "שאווישים" בקרב לוחמים וקצינים בצה"ל ומטרתם היא לשמש כמגינים אנושיים לחיילים בפעולותיהם.
בכתבה שפורסמה ב"הארץ", הוצג ציטוט כביכול של כמה לוחמים שטענו כי נאמר להם שהחיים שלהם חשובים יותר מהחיים של אותם אזרחים פלסטינים. עוד מציינים צמד העיתונאים האוזר טוב וקובוביץ' בעיתון "הארץ", כי מדובר בהתנהלות שמתרחשת בחודשים האחרונים בכל רחבי רצועת עזה, בידיעתם של קצינים בכירים ולשכת רמטכ"ל. עוד עולה מהפרסום, כי אותם "שאווישים" נבחרים על ידי חיילים שמאתרים את האזרחים המתאימים למשימות ומביאים אותם לחטיבות ולגדודים שפועלים ברצועה. 
בעקבות הפרסום המדובר בעיתון הארץ, מיהר ינון מגל להביע את עמדתו בציוץ שפורסם ברשת החברתית X. "העיתון המתועב הזה מעדיף שחיילי צה"ל יפגעו ולא אזרחי האויב. לכן אני אומר: אל תדברו איתי יותר על 'מוסר' ו-'ערכים'. ה'מוסר' וה'ערכים' של האנשים האלה ששולטים פה שנים בתודעה ובמוקדי הכוח, הם לא המוסר והערכים שלי. אצלי יש את ערך הניצחון, את הקם להורגך השקם להורגו ואת כל שמרחם על האכזרים, מתאכזר לרחמני".
 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק. (ל"ת)
    שי 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אז אתה מאמץ שיטות של האויב לכאורה (ל"ת)
    ... 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור