תקשורת ומדיה

ינון מגל: "נכנסתי לעשרים דקות מרגשות לתוך בית המקדש" | צפו

ינון מגל הפתיע את העוקבים ברשת החברתית X: "נכנסתי לעשרים דקות מרגשות לתוך בית המקדש. שנזכה ב"ה לראות ממש בעיננו בקרוב, בלי משקפי תלת מימד" | צפו

מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום מסך ערוץ 14)
אנשי תקשורת מוכרים ולא מעט כוכבי רשת שיתפו לאחרונה בזווית מבטם בנוגע ליום התענית תשעה באב. אמש (שני) שיתף הזמר אושר כהן את עוקביו באינסטגרם בתיאוריה מעניינת. בסטורי שפרסם, כתב כהן: "קחו תיאוריה כזאת על זה שישי בית שלישי מקום המדינה ועד היום וגם הוא עתיד להיחרב". 
היום (שלישי) פרסם ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו כתב: "נכנסתי לעשרים דקות מרגשות לתוך בית המקדש. שנזכה ב"ה לראות ממש בעיננו בקרוב, בלי משקפי תלת מימד". לצד דברים אלו, שיתף מגל סרטון, בו הוא הרכיב על עיניו משקפי התלת מימד, אשר התיאור שהוצג בהם הראה כיצד נראה בית המקדש. 
 
כזכור, אמש עלה ינון מגל לכותרות, לאחר שהתייחס לפרסום של העיתונאית ליאת רון באתר וואלה סביב ההחלטה הדרמטית של חברת "זורלו אחזקות" הטורקית.  ליאת רון חשפה כי הפרסום שלה על הארכת החוזה לאספקת חשמל לצה"ל בין משרד הביטחון לחברת "דוראד" שנמצאת בבעלות חלקית של "זורלו החזקות" הטורקית, הוביל להחלטה של האחרונה כי היא מעוניינת למכור את אחזקותיה בתחנת הכוח. 
מגל, שהבחין הפרסום של ליאת רון, צייץ ברשת החברתית: "כל הכבוד, עוד הישג לתקשורת הישראלית". בעקבות כך, תקף אותו העיתונאי אטילה שומפלבי וכתב בין היתר: "מה עושה הגאון האסטרטגי מגל, מהדהד המסרים של אויבי ישראל שמנסים לפרק את המדינה? הוא תוקף את העיתונאית ואת התקשורת.
איזה גאון! במקום לברך על זה שכסף ישראלי לא מגיע לטורקים, והטורקים שהטילו עלינו חרם עפים מפה - המגל הכסיל מטנף. כהרגלו, מבורות. מחוסר הבנה מוחלט. מרוע וזדון וחרטטת מוחלטת. אלוהים, כמה שהאיש הזה חלול".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתר זניח ומיותר. כמה קינאה יש לכם להצלחה של ערוץ 14. (ל"ת)
    בן 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ינון מגל
    משה 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד טרלול ממטורלל חחחחחח
    סגור