תרבות ופנאי

אושר כהן מפחיד את המעריצים? "הבית שלנו עומד להיחרב"

הזמר המצליח אושר כהן התייחס ליום התענית תשעה באב בסטורי שפורסם ברשת החברתית "איסנטגרם" אושר כהן: "קחו תיאוריה כזאת על זה שיש בית שלישי מקום המדינה ועד היום וגם הוא עתיד להיחרב"

מערכת ice |  1
אושר כהן (צילום שי כהן ארבל, shutterstock)
הזמר המצליח אושר כהן, פרסם סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם", שאותו הוא הקדיש ליום התענית תשעה באב אשר מתקרב בצעדי ענק. "קחו תיאוריה כזאת על זה שישי בית שלישי מקום המדינה ועד היום וגם הוא עתיד להיחרב" כך כתב אושר כהן לעוקביו ברשת החברתית. 
הוא עתיד להיחרב על שנאה וחוסר כבוד בינינו לבין עצמנו, על צרות עין, חמדנות, חוסר פרגון, בעיקר בחוסר אמונה בבורא עולם. הבית שלנו עומד להיחרב ואנחנו מרגישים את זה הכי חזק עכשיו בזמן מלחמה. אנחנו עם שמגוון בדעותיה השונות. קיבוץ גלויות של תפיסות עולם אז איך 'רק ביחד ננצח'? 

(צילום: oshercohen@)
חורבן בית המקדש זה לראות אותנו רבים עם עצמנו בהפגנות, בפאנל של חדשות, בפקקים בכביש ובעוד שיח מפלג. עזבו אתכם רק מדת וצום ושמירת המנהגים, ביום שבו נאהב את חברינו כמו את עצמנו, שלא ננקום נקמות ולא ניטור טינה, זה יהיה שיקום בית אמיתי", כך כתב אושר כהן לעוקביו ברשת החברתית "אינסטגרם".  

(צילום: oshercohen@)
כזכור, בחודש פברואר האחרון חשף הזמר המוכר כי אביו עבר ניתוח מורכב. לאור זאת, דאג אושר כהן לבקש מעוקביו ברשת החברתית "אינסטגרם" להתפלל לרפואת אביו אילן. לאחר מספר שעות, הודה הזמר לכל העוקבים שהקפידו להתפלל לרפואת אביו והוסיף: "תודה לשם יתברך ותודה לכם ועליכם מהקהל שלי, לחברים הטובים והמשפחה שהתפללו וקרעו את השמיים, אבא שלי עבר ניתוח מורכב שהסתיים עכשיו ובזכות הרבה תפילות שלכם עבר בשלום ובעזרת השם ייצא מכלל סכנה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אושר כהן
    אני 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מכירה את האיש הזה, אבל לא שמעתי ממנו מכיר תודה לרופאים שהצילו את אביו
    סגור