תרבות ופנאי

אושר כהן עוקץ את רה"מ נתניהו: "נאמת לנו מאוד"

הזמר המפורסם מגיב ומתייחס לפיצוץ הכטב"ם המזעזע במג'דל שאמס שבו נהרגו לפחות 12 ילדים ופונה לראש הממשלה
מערכת ice |  2
אושר כהן (צילום שי כהן ארבל)
הזמר המפורסם אושר כהן מגיב על התקרית המזעזעת שהתרחשה אתמול (שבת) ביישוב הדרוזי שברמת הגולן, ומבקש מראש הממשלה תגובה ראויה.
בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו הבוקר (ראשון) כתב כהן: "נאמת לנו מאוד, עכשיו תפעל". עוד הוסיף כהן וכתב "דם ילדנו אינו הפקר".

(מתוך חשבון האינסטגרם הרשמי של אושר כהן)
זמרים, שחקנים וסלבס רבים הגיבו לאירוע המזעזע. אמש (שבת) אייל גולן הזמר האהוב קיבל בצורה קשה את הדיווחים על מה שקרה בישוב הדרוזי וכתב: "ילדים שבסך הכל רצו לשחק כדורגל, לא נתפס, לא ייאמן, ושובר את הלב. אחינו הדרוזים ליבנו איתכם". בן טיפוחיו, הזמר הדרוזי לואי עלי כתב: "דם ילדינו אינו הפקר".
הזמרת נועה קירל, שהיתה אמורה לפתוח היום את מכירת הכרטיסים להופעה שלה בפארק הירקון, מסרה בעקבות האירוע הקשה במג'דל שאמס: "אסון כבד, הלב מרוסק על רצח ילדים  לצערנו אני וחברת ההפקות לייב ניישן נאלצים לדחות את פתיחת הכרטיסים להופעה בפארק הירקון, מתפללת לימים טובים יותר ושולחת חיבוק גדול לפצועים".
בתקרית הטראגית במג'דל שאמס נהרגו 12 ילדים בני 10 עד 20 לאחר שכטב"ם מכיוון לבנון התפוצץ במגרש כדורגל בזמן שילדים ובני נוער רבים שהו במקום. כוחות גדולים של חיל האוויר הוקפצו אל הצפון כדי להיערך לכל תרחיש מול חיזבאללה, כאשר ירי תגובה לאסון הקשה עשוי להגיע בשעות הקרובות ועדיין לא ברור לאן יוביל האירוע. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד ילד מפגר עם מקרופון. הוא שירת בכלל בצבא?
    חרפה 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע אינו במילואים כשהוא שולח אחרים לשדה הקרב?
    סגור
  • 1.
    בוא ננוח בסדר? כל זב חוטם מרדה לעצמו להגג שטויות על רהמ (ל"ת)
    ק 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור