תקשורת ומדיה

ינון מגל תחת מתקפה: "הכסיל מטנף מבורות, מרוע וחרטטת מוחלטת"

הפרסום של העיתונאית ליאת רון על הארכת החוזה לאספקת חשמל לצה"ל בין משרד הביטחון לחברת "דוראד" שנמצאת בבעלות חלקית של "זורלו", גרם לכך שהנהלת החברה הטורקית הכריזה כי תמכור את אחזקותיה בתחנת הכוח. ינון מגל צייץ: "כל הכבוד, עוד הישג לתקשורת הישראלית" והותקף ברשת החברתית X

מערכת ice |  3
ינון מגל (צילום מסך ערוץ 14)
הפרסום של העיתונאית ליאת רון באתר וואלה על הארכת החוזה לאספקת חשמל לצה"ל בין משרד הביטחון לחברת "דוראד" שנמצאת בבעלות חלקית של "זורלו החזקות" הטורקית, עורר סערה תקשורתית ועולמית רחבה. בעקבות החשיפה המעניינת, חברת "זורלו החזקות", אשר בעליה מקורבים לארדואן, הודיעה כי היא צפויה למכור את אחזקותיה בתחנת הכוח. 
ינון מגל, אשר הבחין בפרסום של העיתונאית ליאת רון, שיתף את הכתבה ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) וכתב: "כל הכבוד. עוד הישג לתקשורת הישראלית...". העיתונאי אטילה שופמלבי, אשר זעם על תגובתו של מגל ברשת החברתית, מיהר לספר על כך לעוקביו.
 
בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב שופמלבי: "בואו רגע נדבר על ינון מגל ואיי קיו. בכל פעם שאני כותב כאן שמדובר בעיפרון הכי לא חד בקלמר, חבורה שלמה קופצת להגן עליו ולקלל. גם הוא עצמו נעלב ונכנס לטנטרומים. אבל איך אפשר לטעון שלאיש הזה יש מינימום בינה אחרי הקשקושים המטופשים שהוא כותב בערוץ ההפצה שלו?". 
 
לאחר שסיפר לעוקביו על הפרסום של ליאת רון בוואלה, ציין אטילה שופמלבי כי החלטת החברה "זורלו אחזקות" הטורקית למכור את אחזקותיה בתחנת הכוח הינה הישג כביר למדינת ישראל. 
"הטורקים הודיעו שימכרו החלק שלהם בחברה. שזה אחלה!!! זה מעולה!!! אין שום סיבה שחברה טורקית בעידן של ארדואן האויב שמטנף על ישראל ועל האליל של מגל, תרוויח כסף מישראל. וזה גם אומר שרמת החשיפה של הטורקים בישראל יורדת. ווין ווין. הטורקים מוכרים, יבואו אחרים. אין להם השפעה על מקור אנרגיה חשוב. יופי". 
בהמשך הציוץ, תקף העיתונאי את ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים": "ומה עושה הגאון האסטרטגי מגל, מהדהד המסרים של אויבי ישראל שמנסים לפרק את המדינה? הוא תוקף את העיתונאית ואת התקשורת. איזה גאון! במקום לברך על זה שכסף ישראלי לא מגיע לטורקים, והטורקים שהטילו עלינו חרם עפים מפה - המגל הכסיל מטנף. כהרגלו, מבורות. מחוסר הבנה מוחלט. מרוע וזדון וחרטטת מוחלטת. אלוהים, כמה שהאיש הזה חלול".
העיתונאית ליאת רון, שהבחינה בציוץ של אטילה שומפלבי, מיהרה להגיב על דבריו וחשפה פרט מפתיע על מגיש "הפטריוטים": "מכיוון שאני חסומה אצל ינון, אנסה להסביר לו דרככם. כשחברה טורקית, שבעליה היה השושבין בחתונתו של ארדואן צורר היהודים, יוצאת מישראל בגלל פרסום בוואלה, זה אכן הישג עיתונאי לא רע".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ינון מגל
    שלומי 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון מגל אתה אדם רע מתסיס מפלג שקרן עלוב מקוה שתעוף מהנחיה בהקדם
    סגור
  • 2.
    חחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    טל 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כסיל לכסיל כסיל
    נחום 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כסיל עונה לכסיל
    סגור