תקשורת ומדיה

ינון מגל חוטף בשידור חי: "אתה פוגע ומחליש את הצבא"

ינון מגל וברק סרי שוחחו ב-103FM, כאשר סרי תקף את מגל וטען: "אתה תוקף את גלנט כי נתניהו מתעב אותו, כי הוא קורא תיגר על נתניהו. אתה לא שומר על החיילים, אתה שומר על אדם אחד - על נתניהו. אתה מגן על אדם אחד שכשל"
מערכת ice |  4
ינון מגל (צילום מסך ערוץ 14)
ינון מגל וברק סרי שוחחו היום (ראשון) כמדי בוקר בתוכניתם ב-103FM על הנושאים הבוערים ביותר בישראל, במסגרתם הדחת חייל המילואים מכוח 100 על ידי צה"ל, שהתארח בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 כשהוא רעול פנים, והאפשרות שגדעון סער ימונה על ידי בנימין נתניהו לשר הביטחון, על חשבון יואב גלנט, אותו מעוניין ראש הממשלה לפטר.
במהלך הדיון סרי שאל את מגל מדוע הוא "מלין" על גדעון סער, והאם כשהוא יצטרף לממשלה הוא ימשיך לתקוף אותו. מגל השיב "תלוי מה הוא יעשה", ו"עובדה שאני תוקף את גלנט". סרי תקף את מגל: "אתה תוקף את גלנט כי נתניהו מתעב אותו, כי הוא קורא תיגר על נתניהו" עוד תהה סרי: "אתה זוכר תקופה שתקפו כך את הצבא, את הרמטכ"ל, את כל שדרת הפיקוד בצבא?". מגל השיב על כך: "שנים השמאל תוקף את הצבא".
בשלב זה, סרי עלה למתקפה על מגל כשאמר: "אלה דברים שאני לא זוכר. להיגיון הזה יש שיגעון. הצבא באמת כשל ב-7 באוקטובר. מאז הם במלחמה ולקחו אחריות. ההיגיון הוא להטיל את האשמה על הצבא, כשנתניהו הוא מסכן, לא העירו אותו. כאילו הוא לא התגאה שחמאס מורתע. כל זה נובע מהרצון של נתניהו ואנשיו להרחיק מעצמו את הכישלון האדיר של 7 באוקטובר, שבחלקים מסוימים מתרחש עד היום. מסתכלים למעלה, רואים אותו מטיל אחריות ודמו של הרמטכ"ל מותר".
מגל השיב לסרי: "מה קרה, העבירו ביקורת על הצבא. הצבא בודק מי הדליף את הסרטון שיצר גל אנטשימי בעולם? הרמטכ"ל נותן גיבוי לפצ"רית ולא ללוחמים שלו? זה הצבא שאמור להגן עלינו, זה רמטכ"ל שאמור לדאוג ללוחמים שלו. תפתחו בחקירה על מי הדליף את הסרטון".
סרי תקף וטען כי מגל מגן על נתניהו "שנכשל": "אתה לא שומר על החיילים, אתה שומר על אדם אחד - על נתניהו. אתה מגן על אדם אחד שכשל. בשדה תימן היה ניסיון לערער את הסדר, את שלטון החוק. כל מה שאתם עושים זה לקעקע את הצבא, לפגוע בראשיו, להחליש. אתה מחליש כדי לחזק את נתניהו ולהעלות את קרנו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שמעתי את השידור. סרי גוש טימטום. מי נותן לו לשדר? (ל"ת)
    ציפורה 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ינון מגל הוא סכנה למדינה
    רפי פרץ 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    והיה נכון להעיף אותו מהמסכים שלנו ממזמן!!! #ביביסט
    סגור
  • 2.
    סרי צודק
    דוד 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מגל אכן משרת של אדם אחד...
    סגור
  • 1.
    ינון מגל הוא מחבל מטעם שטניהו (ל"ת)
    ינון מגל מחבל 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור