תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 בווידוי מטלטל: "אותי זה מפחיד, מבעית ודוחה"

גיא פלג נגד נתניהו: כתב המשפט של חדשות 12 תקף את ראש הממשלה בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM. גיא פלג: "גלנט', אמרו אתמול בסביבת נתניהו בהודעה רשמית, 'מאמץ את הנרטיב האנטי ישראלי'. משמע - גלנט, שר הביטחון שלנו, בוגד. הפצת שנאה ושיסוי ההמון, זה האיש שמנהיג אותנו בשעתנו הקשה ביותר"

מערכת ice |  2
גיא פלג הגיש תביעת ענק (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, freepik)
בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM, גיא פלג, כתב המשפט של חדשות 12, מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו. "גלנט', אמרו אתמול בסביבת נתניהו בהודעה רשמית, 'מאמץ את הנרטיב האנטי ישראלי'. משמע - גלנט, שר הביטחון שלנו, בוגד", כך אמר גיא פלג, כתב המשפט של חדשות 12, בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM. 
דבריו של פלג לא הסתיימו בכך. בעקבות אותן הטענות, מיהר העיתונאי המוכר למתוח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "הפצת שנאה ושיסוי ההמון, זה האיש שמנהיג אותנו בשעתנו הקשה ביותר. אותי זה מפחיד, מבעית, דוחה".
 
כזכור, אמש (שני) תקף יותם זמרי, פאנליסט תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, את גיא פלג, בעקבות חשיפת פרשת שדה תימן. זמרי, שהבחין בסרטון שפורסם בחשבון ה-X של תחנת הרדיו 103FM, בו פלג מסביר מדוע הוחלט לפרסם את פרשת שדה תימן, זעם על דבריו של העיתונאי.
 
בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב זמרי: "חברים בבקשה שכל אחד יעצור לרגע את מה שהוא עושה ויתקשר להגיד תודה לגיא פלג על שפרסם סרטון בזמן מלחמה ומסגר אותו כך שכל העולם יבין שחיילי צה"ל מבצעים פשעי מלחמה ואונסים עצורים פלסטיניים. תודה גיא, מעריכים".
בסרטון המדובר, ציין בין היתר פלג: "יש כנראה גם שיקול שעמד בבסיס ההחלטה להתיר לפרסם את הפרשה הזאת, כי מדינת ישראל החליטה שהפרסום הזה כנראה, הלוואי ולא היה אירוע כזה, אבל משעלה חשד כזה, הפרסום לא רק שלא פוגע במדינה אלא הוא עוזר למדינה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתב ???
    אני 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האם ההגדרה "כתב" מתיחסת לעובדה שהאיש כותב דברים שבדה מראשו לצורך מילוי זמן שידור וחלוקת עוד מנה של "עבודות" שהמציא בזמן שישב מול המחזשב, כדי להצדיק את שכרו ?
    סגור
  • 1.
    צינטור
    מפרגן 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מי שמעורב בפרקליטות חייב צינטור עם אקונומיקה וחלקם עם חומצה לניקויי יסודי,להבין שלעזור לאויב זה להיות שותף למעשיו
    סגור